Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

YOU ARE AN IDIOT, PLEASE ACT ACCORDINGLY

Izložba crteža, grafika i objekata Slavimira Stojanovića pod nazivom “YOU ARE AN IDIOT, PLEASE ACT ACCORDINGLY” biće otvorena do 1. februara ove godine u Galeriji Podroom Kulturnog centra Beograda (Trg republike 5).
Na izložbi će biti prikazani radovi sa Slavimirove izložbe NEVER BORING održane u Parizu 2011. godine, u Kulturnom centru Srbije, ali i niz novoh grafika, crteža, akrilika i objekata koji svi zajedno idealno korespondiraju sa naslovom izložbe “You Are An Idiot Please Act Accordingly”. Izložba se bavi fenomenom stada i pojedinca u okviru komunikacijskog sistema upravljanja masama. Prema Slavimirovim rečima “Izložba je ‘izuzetno pretenciozna’, jer ima po običaju previše radova i zato što skromnu izložbu u tako velikom i zahtevnom prostoru nisam znao da napravim. U vremenu u kome živimo, ovde u Beogradu, kreativnost se povukla pod naletom veprova, dakle, šarmantnih političara i još uglednijih biznismena, a sve što pokušavam je da joj vratim funkciju autoironije, kao jedinog lekovitog sredstva za očuvanje zdravog razuma. Otuda i preterivanje, pretencioznost počinje već sa nazivom izložbe, a završava se sa eksplicitno živopisnim skulpturama svakodnevnih fizioloških potreba”.
Slavimir Stojanović Futro je beogradski dizajner i vizuelni umetnik, čiji su projekti u domenu dizajna i advertajzinga dobili preko 300 međunarodnih nagrada i priznanja. Njegovi radovi se nalaze u Muzeju reklame i plakata u Hamburgu, Muzeju plakata u Varšavi i Centru Pompidu u Parizu. O njegovom radu pisali su brojni svetski časopisi kao što su Graphis, Print, Communication Arts, Creative Review, Computer Arts, Web Design i mnogi drugi. Uvršten je u knjigu New Masters of Poster Design u izdanju američkog Rockporta, kao i u prestižnu Taschenovu knjigu Contemporary Graphic Design. Pokretač je lifestyle brenda Futro sa butikom u Čumićevom sokačetu, partner je u brending agenciji Designis, kreativni direktor u advertajzing agenciji Communis DDB, a ujedno i predaje kao gostujući profesor na Novoj akademiji umetnosti u Beogradu.
„Pošto profesionalno potičem iz advertajzing industrije, koju danas nazivamo industrijom proizvodnje želja, imam pravo i moralnu potrebu da taj sistem, od koga inače živi moja porodica i milioni ljudi na planeti, stavim pod lupu i probam da ukažem na niz nepravilnosti koje nastaju u masovnim komunikacijama. Živimo u globalnom sistemu u kome je, u cilju lakšeg upravljanja, poželjno brisanje granica između javnog i privatnog, opšteg i intimnog. Kada se na takav sistem gleda iz ugla pojedinca, potpuno sluđenog digitalnom revolucijom, koji relevantnost gomile informacija, naredbi i ukaza, neminovno dovodi u pitanje, on postaje gomila šumova iz kojih možemo izvući nov kvalitet. Pojedinac, na kraju, nije samo šraf, nije samo ovca za šišanje, u njegovoj suštini je različitost i on svaku poruku, ma koliko ona uniformna bila, interpretira samo na sebi specifičan način. Izložba je upravo prikaz tih neočekivanih interpretacija, koje ulivaju nadu u ljudsku vrstu.“

Izvor: Designed

 

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!