Y generacija u Srbiji: Vrednosti, životni stil i potrošačko ponašanje

Agencija MASMI Beograd sprovela je nedavno istraživanje na temu „Ko su (stvarno) srpski milenijalsi?“.

Istraživanje je rađeno na uzorku od hiljadu ljudi, starosne dobi od 18 do 36 godina, reprezentativnom prema polu, godinama, regionu napravljen je opšti prototip y generacije – rođene između 1980. i 2000. koja čini 25 odsto ukupne populacije. Među njima 34 odsto je visoko obrazovanih, 38 odsto zaposlenih sa punim radnim vremenom (od čega 72 odstto radi u privatnom sektoru), većina (čak 60 odsto) nije u braku, a polovina živi sa roditeljima.

Rezultati istraživanja pokazali su da milenijlasi u Srbiji, kao i generacije pre njih, od života žele sve! Vole Nike, Adidas, Samsung, Coca-Colu, a slobodno vreme provode slušajući pop, rok, narodnjake… Preferiraju udoban casual stil odevanja (njih čak 45 odsto).

Milenijalsi u Srbiji većinom poseduju pametne telefone, drže telefon pored kreveta dok spavaju (njih 86 odsto), polovina njih kupuje online, a 94 odsto ih ima profil na nekoj društvenoj mreži. Najviše koriste Facebook, zatim YouTube, Instagram.

Više informacija pronađite na sajtu agencije MASMI Beograd.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari