today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Worldom Youth Meeting okupio Worldcom „podmladak“ u Budimpešti

Poslednji u nizu skupova Worldcom grupacije bio je treći Worldcom Youth Meeting u Budimpešti, koji je okupio “podmladak”, mlađe PR konsultante 15 agencija partnera iz 13 zemalja, sa ciljem da učesnicima skupa omogući da razmene iskustava i ideje u zajedničkom radu, ali i steknu nova znanja i interesovanja kao orijentaciju za dalja usavršavanja.
Na trodnevnom skupu učesnici su predstavili svoje agencije prezentacijom klijenata i projekata, a ujedno su radili i na zajedničkoj studiji slučaja za lanac restorana brze hrane „Burger King“ u Mađarskoj, nakon brifa koji su lično dobili od direktora merketinga János Makkay-a.
Marijana Dobrenović, account manager agencije Blumen group, sa svog prvog učešća na ovogodišnjem Worldcom Youth Meeting-u, ponela je samo pozitivne utiske: „Mogućnost da se sretnete sa kolegama iz čak 13 zemalja i uporedite kako to drugi rade, od izuzetnog je značaja, a posebno ukoliko ste na istim talasnim dužinama te možete u svakom trenutku da pristupite zajedničkom radu, što je i pokazao uspešno rešena studija slučaja za Burger King.“
Agencija Próbakő Kommunikáció iz Budumpešte, koja se kao domaćin skupa pobrinula za dobru organizaciju, sprovela je među učesnicima i online anketu o trendovima i izazovima u PR profesiji. Mladi konsultanti istakli su da kratki rokovi i pomalo nerealna očekivanja klijenata predstavljaju najveće izazove u njihovom svakodnevnom radu. Ali, takođe skoro polovina (48%) smatra da upravo fleksibilnost i prilagođavanje novim okolnostima predstavljaju ključ uspeha i da su zadovoljstvo klijenata i unapređivanje njihovog poslovanja kroz saradnju sa agencijom na prvom mestu.
Kada je u pitanju upotreba medija u komunikaciji, 72% učesnika veruje da je uticaj tradicionalnih medija za uspešno lansiranje novog proizvoda i dalje jako veliki, uprokos porastu značaja i upotrebe online kanala komunikacije. Većina je istakla i značaj isplanirane i razvijene komunikacone strategije prema ciljnim grupama u postizanju željenih ciljeva, reakcije i povratnih informacija sa druge strane.

O atmosferi, utiscima i radu na trećem Worldcom Youth Meeting 2013 opširnije možete pogledati ovde:

Najveća svetska mreža nezavisnih PR agencija, Worldcom Public Relations Group, već više od dve decenije okuplja agencije – partnere iz oblasti odnosa sa javnošću u cilju ramene znanja i iskustava sa svih tržišta. Danas, Worldcom PR Group broji 128 partnera iz 106 gradova na 6 kontinenata i prema poslednjim istraživanjima zadržala je vodeću poziciju kao najveća globalna mreža specifična po tome što podržava različitosti i primenu nacionalnih i lokanih iskustava na globalnom nivou i obrnuto.
Agencija Blumen group, kao partner iz Srbije, pridružila se grupaciji u septembru 2012. godine, a na osnovu zavidnih rezultata koje je ostvarila do sada kao agencija specijalizovana za integrisane (marketing i PR) komunikacije, tržišno pozicioniranje, i na osnovu doprinosa koji je kroz svoj rad dala unapređenju struke odnosa sa javnošću, što su potvrdila i brojna stručna priznanja u zemlji i inostranstvu. Prva godina članstva u Worldcom Group i međunarodni iskoraci agencije Blumen group protiču vrlo intenzivno u prisustvovanju redovnim godišnjim skupovima, zajedničkim nastupima sa partnerima i inicijativama za dalje aktivnosti.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!