Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Worldom Youth Meeting okupio Worldcom „podmladak“ u Budimpešti

Poslednji u nizu skupova Worldcom grupacije bio je treći Worldcom Youth Meeting u Budimpešti, koji je okupio “podmladak”, mlađe PR konsultante 15 agencija partnera iz 13 zemalja, sa ciljem da učesnicima skupa omogući da razmene iskustava i ideje u zajedničkom radu, ali i steknu nova znanja i interesovanja kao orijentaciju za dalja usavršavanja.
Na trodnevnom skupu učesnici su predstavili svoje agencije prezentacijom klijenata i projekata, a ujedno su radili i na zajedničkoj studiji slučaja za lanac restorana brze hrane „Burger King“ u Mađarskoj, nakon brifa koji su lično dobili od direktora merketinga János Makkay-a.
Marijana Dobrenović, account manager agencije Blumen group, sa svog prvog učešća na ovogodišnjem Worldcom Youth Meeting-u, ponela je samo pozitivne utiske: „Mogućnost da se sretnete sa kolegama iz čak 13 zemalja i uporedite kako to drugi rade, od izuzetnog je značaja, a posebno ukoliko ste na istim talasnim dužinama te možete u svakom trenutku da pristupite zajedničkom radu, što je i pokazao uspešno rešena studija slučaja za Burger King.“
Agencija Próbakő Kommunikáció iz Budumpešte, koja se kao domaćin skupa pobrinula za dobru organizaciju, sprovela je među učesnicima i online anketu o trendovima i izazovima u PR profesiji. Mladi konsultanti istakli su da kratki rokovi i pomalo nerealna očekivanja klijenata predstavljaju najveće izazove u njihovom svakodnevnom radu. Ali, takođe skoro polovina (48%) smatra da upravo fleksibilnost i prilagođavanje novim okolnostima predstavljaju ključ uspeha i da su zadovoljstvo klijenata i unapređivanje njihovog poslovanja kroz saradnju sa agencijom na prvom mestu.
Kada je u pitanju upotreba medija u komunikaciji, 72% učesnika veruje da je uticaj tradicionalnih medija za uspešno lansiranje novog proizvoda i dalje jako veliki, uprokos porastu značaja i upotrebe online kanala komunikacije. Većina je istakla i značaj isplanirane i razvijene komunikacone strategije prema ciljnim grupama u postizanju željenih ciljeva, reakcije i povratnih informacija sa druge strane.

O atmosferi, utiscima i radu na trećem Worldcom Youth Meeting 2013 opširnije možete pogledati ovde:

Najveća svetska mreža nezavisnih PR agencija, Worldcom Public Relations Group, već više od dve decenije okuplja agencije – partnere iz oblasti odnosa sa javnošću u cilju ramene znanja i iskustava sa svih tržišta. Danas, Worldcom PR Group broji 128 partnera iz 106 gradova na 6 kontinenata i prema poslednjim istraživanjima zadržala je vodeću poziciju kao najveća globalna mreža specifična po tome što podržava različitosti i primenu nacionalnih i lokanih iskustava na globalnom nivou i obrnuto.
Agencija Blumen group, kao partner iz Srbije, pridružila se grupaciji u septembru 2012. godine, a na osnovu zavidnih rezultata koje je ostvarila do sada kao agencija specijalizovana za integrisane (marketing i PR) komunikacije, tržišno pozicioniranje, i na osnovu doprinosa koji je kroz svoj rad dala unapređenju struke odnosa sa javnošću, što su potvrdila i brojna stručna priznanja u zemlji i inostranstvu. Prva godina članstva u Worldcom Group i međunarodni iskoraci agencije Blumen group protiču vrlo intenzivno u prisustvovanju redovnim godišnjim skupovima, zajedničkim nastupima sa partnerima i inicijativama za dalje aktivnosti.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!