Zašto je časopis Fast Company prepoznao britansku agenciju Wolff Olins kao „jednu od današnjih najsmelijih firmi za brending i inovacije“? Na BDW konferenciji 2013 saznajte više o radu agencije od kreativnog direktora Owena Hughesa! Najnoviji projekti agencije uključuju rad za Sony Ericsson, Olimpijske i Paraolimpijske igre u Londonu 2012, grad Njujork, Mercedes-Benz i mnoge druge.
“Ne postoji formula za promenu igre. Za svaki projekat obrazujemo odgovarajući tim iz naša četiri sektora”, kažu u ovoj agenciji.
Wolff Olins predstavlja grupu stručnjaka za brending sa kancelarijama u Londonu, Njujorku i Dubaiju. Trenutno zapošljava 150 dizajnera i menadžera. Kompanija je spacijalizovana za stvaranje pozitivnog socijalnog okruženja za klijente, razvoj brenda, vodeće kreativne poslovne strategije i sistema vizuelnog identiteta. Wolff Olins je razvio korporativni identitet za razne velike evropske kompanije. Tokom devedesetih godina kompanija se najviše usmerila na korporativni brending.
Više informacija pronađite na sajtu Belgrade Design Week.