today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Winning in communication – how to play the game?

Moramo da imamo što više objava. Mora o našoj kampanji što više da se priča. Moramo obezbediti maksimalni coverage. Ovo su neki od najčešćih zahteva / ciljeva klijenata u vezi sa kampanjama koje komuniciramo. Da bismo do njih stigli moramo znati kako da igramo na terenu.

Kampanja o kojoj se priča, mora biti posebna. Zato je na početku važno da osmislimo kampanju koja će biti drugačija i koju će detalji izdvojiti.

Neretko se dešava da agencije dobiju zadatak da osmisle kampanju za teme koje su već dugo obradjivane iz različitih uglova. Tada izazov bude da se pronađe neki novi I da se priča učini zbog toga drugačijom. Da biste razumeli o čemu pričam podeliću sa vama dva primera – Kampanje za davanje krvi. Izuzetno važna tema, ali često u medijima, što smanjuje njenu atraktivnost ako joj se pristupi na klasičan način. Medjutim može i ovako. Moja krv je crvena i crna – kampanja brazilskog fudbalskog kluba i lokalne banke krvi posle koje je porasla donacija krvi za 46%. O njoj se pričalo u celom svetu ( pa evo i u našoj lepoj Srbiji)

Sada zamislite da je ovakvu kampanju uradila Crvena Zvezda, izadju fudbaleri u belom dresu. To je stvar koja bi napunila novinske stupce. Još jedna kampanja nam je oduzela dah, ona je bila drugačija jer je koristila nove alate, ali je svakako pristup temi pokazao šta pravi razliku u današnjoj eri komunikacije.

To su praktični primeri kako se igra igra.

Ako organizujete dogadjaj na kojem ljudi žele da budu – budite drugačiji. Danas slika širi priču. Uvek mislite o onom kutku koji će gosti slikati. Njega morate kreirati sami i znaćete da ste uradili pravu stvar ako i vi želite da imate fotografiju baš tu. Ne zovite uvek iste ljude na dogadjaje, pronadjite nova lica koja vašu poruku mogu preneti iskrenije. Ispratili smo nedavno dva različita dogadjaja u istom danu, i sličnu ekipu ljudi koja je postovala sa oba. To svakako umanjuje krajnju vrednost.

Budite budni. Razmišljajte strateški, ali pratite I koristite svaku priliku. Da li se sećate kada je Ivani Španović oduzeto zlato, a jedna kladionica ipak priznala rezultat i isplatila novac svima koji su se kladili na zlato? Ili kada je Dušan Borković poklonio maturantima besplatnu vožnju. Jednostavne stvari mogu generisati veliku pažnju.

Vezujte vaš brend i priče za dogadjaje na kojima mogu doći do izražaja. Ne idite tamo gde su svi, idite tamo gde možete najbolje da predstavite.

Neka vaš pristup temi, dogadjaju, trenutku plasmana bude sam po sebi originalan i već ste na dobrom putu. Svakoga dana postavite pitanje šta mogu drugačije i šta je to što me razlikuje. Uradite malu stvar, ali neka ne bude ista kao što rade svi. O njoj se pričati.

Više na ovu temu govoriće se na forumu IZAZOV 2018 koji će biti održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.

Autor teksta: Aleksandra Radujko, Managing Director, New Media Team

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,66 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!