WestJet, druga najveća avio kompanija u Kanadi, napravila je marketinški podvig koji je postao prava viralna senzacija. Naime, na aerodromima u kanadskim gradovima Toronto i Hamilton, avio kompanija WestJet je postavila velike interaktivne monitore sa kojih putnike u realnom vremenu pozdravlja Deda Mraz i pita ih šta žele da dobiju na poklon za Božić.
I dok su putnici preko monitora uživo razgovarali sa Deda Mrazom, zaposleni u WestJetu su iza monitora zapisivali njihove želje. Odmah nakon što su avioni s putnicima uzleteli zaposleni su otišli u prodavnice, kupili željene poklone, upakovali ih i na njima napisali imena putnika. Kada je avion nakon nekog vremena sleteo u Calgary, putnike su na posebnoj pokretnoj traci za prtljag čekali njihovi pokloni – od čarapa do tablet računara i televizora.
Za samo nekoliko dana video snimak „Božićno čudo“ na YouTube kanalu dostigao je nekoliko miliona pregleda iz preko 200 država, a o njemu su izvestili i mediji iz celog sveta.
„Za produkciju klasičnog oglasa bismo takođe izdvojili šestocifren iznos, ali zasigurno ne bismo ostvarili ovakve efekte“, rekli su u kompaniji WestJet.
Više informacija pročitajte na portalu Mashable.