Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

WARC: Social Strategy Report 2017

SVET – WARC je objavio ovogodišnji izveštaj o društvenim strategijama, uz analizu pobedničkih kampanja i onih koje su se našle u užem izboru kategorije Effective Social Strategy na ovogodišnjim WARC Awards nagradama.

WARC-ov Social Strategy Report 2017 izveštaj naglašava sledeće ključne trendove:

– Da bi društvene kampanje bile uspešne moraju se takmičiti sa vestima u feedovima i drugim sadržajima koje odvlače pažnju korisnika. Upravo zato vaša kampanja ne samo da treba biti deo vesti, ona treba biti vest.
– Neka vam prioritet budu ljudi.
– Potrebe publike na prvom mestu treba da budu polazište za kreativu. Pažnja ljudi je tu oko nas, trebamo je samo zaslužiti, a ne kupiti.
– Fokus na merenja: Snažno se preporučuje napuštanje kratkoročnih merila, kao što su pregledi i impresije.
– Postavite jasne ciljeve: Društvene strategije trebaju više naglaska na svoj cilj već od samog starta. Kako su društveni napori sada sve bliskiji prodajnim ciljevima, ispravno postavljanje ciljeva je od vitalnog značaja za evoluciju društvenih napora.

WARC podaci iz Social Strategy 2017 izveštaja:

  • 14% kampanja u užem izboru bile su dugoročne
  • 29% kampanja u užem izboru nemaju jasan ili primarni cilj za svoju društvenu kampanju
  • 40% kampanja u užem izboru koristile su društvene medije da uspešno izgrade svest i interes
  • 57% kampanja u užem izboru imale su vremensko trajanje od šest meseci ili manje
  • 57% kampanja u užem izboru bile su integrisane u širi marketinški mix
  • Originalnost je još uvek najbitniji faktor za uspešnu društvenu kampanju
  • Video i dalje dominira društvenim kampanjama
  • Uključivanje slavnih osoba i dalje je visoko rangirano, posebno u društvenim kampanjama iz Azije i MENA regije

Izvještaj o društvenim strategijama Social Strategy Report dostupan je na warc.com.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!