Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Warc: PR agencije žele stvarati više sadržaja

SVET – Najnovije istraživanje koje je sprovela kompanija Warc na uzorku od 75 britanskih PR agencija pokazalo je da one streme stvaranju više kvalitetnog sadržaja.

Čak 75 odsto ispitanika smatra da su upravo agencije za odnose s javnošću prava adresa za stvaranje sadržaja tzv. nativnog oglašavanja za robne marke, dok ih je gotovo 90 odsto ubeđeno da bi im klijenti morali obezbediti veće budžete za takve sadržaje. U vreme kada mediji sve više gube mlade čitaoce, nativno oglašavanje se čini velikom mogućnošću kako za agencije, tako i za brendove i medije.

Francis Turner, izvršni direktor platforme za nativno oglašavanje Adyoulike za britansko tržište, kaže da „robne marke vide potencijal sadržaja nativnog oglašavanja koji se lepo spaja sa uredničkim, istovremeno ne ometajući korisnička iskustva posete internet stranice, odnosno medija.“

Iako većina učesnika u istraživanju ističe značaj i mogućnosti nativnog oglašavanja, odnosno „prirodnog“ suživota plaćenih i uredničkih sadržaja u medijima, tu vrstu usluga svojim klijentima trenutno nudi polovina ispitanika, a petina njih planira realizaciju takvog sadržaja u budućnosti.

Izuzetno su zanimljivi rezultati koji se odnose na pitanje na koji se način agencije najčešće brinu za prisutnost svojih klijenata u medijima. Ne iznenađuje da ih gotovo dve trećine (63 odsto) tipuje na plaćene kampanje na platformama društvenih medija (pre svega na Facebooku i Twitteru), dok se nešto manje od polovine (44 odsto) odlučuje za plaćene sadržaje u obliku nativnog oglašavanja.

Više informacija pronađite na sajtu Warca.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!