#WakeUpCall: Svi smo potrebni jedni drugima!

Zašto smo ponudili kompanijama-donatorima #WakeUpCall akcije gratis kampanju u iznosu donacije? Svi smo manje ili više partneri u ovom poslu. Skip Ad Advertising je DOOH provajder u tržnim centrima, donatori su pretežno oglašivači, oni zbog kojih je pokrenut #WakeUpCall su potrošači.

Svi smo potrebni jedni drugima.

Ono što je zapravo srž svakog održivog i dobrog odnosa, saradnje, partnerstva jeste solidarnost među njima. Solidarnost je osnova ljudskosti, a i saradnje. Bez solidarnosti nema poverenja, saradnja bez solidarnosti je zapravo interes. Svi mi imamo interes u poslu, naravno, ali ako je sve isključivo interesa radi – onda tu izostaje mnogo bitnih faktora. Izostaju svi oni faktori koji bi tu saradnju činili uspešnom i dugom.

Izostaje ono što i pravi razliku između tih saradnji. Jednima je cilj početak saradnje i konačni uspeh, drugi pak su spremni da daju deo sebe da cilj bude partnerska uspešna saradnja, koja će potrajati. Ukoliko se prepozna međusobna želja, istrajnost, preciznost, lojalnost, poverenje, zalaganje, podrška, poštovanje, spremnost na kompromise, pozitivan stav, borbenost, jaka i dobra međusobna energija – tu greške nema.

Obratila bih se ovom prilikom onima koji imaju medijski prostor, koji, naravno, mogu da ga prodaju donatorima-oglašivačima, ali zamolila bi ih da ti budžeti danas ne budu cilj. Nek cilj bude da pomognemo, mi provajderi donatorima-oglašivačima jer nam je svima potrebno da pregrme posledice ovoga. Ako ne zbog toga, onda vas molim zarad njihove spremnosti da sada, kada je recesija, oni svoj resurs koriste na najplemenitiji način.

Taj resurs nije samo materijalne prirode, mnogo je više od toga. Oni koji ga dobiju, oni su dobili PODRŠKU, POŠTOVANJE, BORBENOST, JAKU I DOBRU ENERGIJU. Oni su stekli POVERENJE u ove kompanije.

Prosto je. Ekonomija, privreda, recesija, kompanije, klijenti – to je jedan niz. Niz koji ako pretrpi gubitke, ako smanji marketing budžete, još više će izgubiti. Budžet za oglašavanje nije trošak kompanije, nego investicija. U ovom slučaju investicija u umanjenje budućeg finansijskog pada i u zaštitu konkurentnosti.

Ako kompanija pokaže saosećanje, solidarnost prema onima kojima je to trenutno preko potrebno, naša odluka je da istom merom uzvratimo, investicijom u oporavak svih nas.

Što pre se kompanije vrate u regularne tokove, to pre ćemo i mi. Svi. Mi nismo jedinke, mi smo individue u društvu.

Meda ne bi bilo da nema društvene organizacije pčela. Ekonomija, metaforički rečeno, neka bude med. Ljudsko društvo – neka nam cilj bude da se barem malo ugledamo na pčele. Samo je neophodno da budemo organizovaniji i požrtvovaniji.

Iz ugla pčela, sve se svodi na red, rad i disciplinu, maksimalnu predanost i bezrezervnu žrtvu. Eto to je potrebno da bismo svi posle uživali u medu.

Autor teksta: Irena Laketa, Managing Director, Skip Ad Advertising


Oceni tekst

4,50 od 5
Loading...

Komentari