Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#WakeUpCall: Neophodna podrška malim i srednjim preduzećima

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Tamara Bekčić, Managing Director i Co-Founder agencije Chapter 4 PR.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
To su zapravo dve teme koje se prepliću. Kod kuće smo ostali da ne bismo ugrozili ni sebe, ni druge. Odluku o tome smo doneli još pre zvaničnog proglašenja vanredne situacije. Produktivnost nam je važna kako bismo obezbedili visok kvalitet usluga i održivo poslovanje. Svi članovi tima su toga veoma svesni i ulažu velike napore da svim klijentima agencije pruže maksimalno dobru podršku tokom ovog zahtevnog perioda, koji je, komunikacijski gledano – zahtevna, produžena krizna situacija.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Ljudi su nam uvek najvažniji, kakve god da su okolnosti. Proteklih par nedelja smo se intenzivno bavili informisanjem i preventivnim merama. Najvažnija mera je svakako bila odluka da radimo od kuće, iako smo sastanke, iz istog razloga, preneli na online platforme još i pre toga. Kao poslodavcu, bezbednost ljudi nam je i sada u fokusu, bezbednost i blagostanje. Radimo od kuće na relaciji klijent – agencija / PR konsultant, ali imamo i zajedničke timske projekte unutar agencije i redovne online sastanke koji nam služe za izveštavanje i analizu poslovanja, razmenu ideja, povezivanje na ljudskom o prijateljskom nivou i osnaživanje tima kao celine. Posledice trenutne situacije su još uvek nesagledive, ali naše projekcije i planovi su nedvosmisleno usmereni ka zadržavanju zaposlenih.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Pozdravljam efikasnost i jedinstvo koje su pokazale kolege ovakvim inicijativama u regionu. U ovim okolnostima verujem da je to maksimum koji struka može da učini – da zbije redove i poveže se između sebe i eksterno, sa relevantnim tržišnim organizacijama kako bi se poruka jasno i glasno čula.

Agencije su uglavnom mala i srednja preduzeća, a taj segment privrede je najugroženiji u trenutnoj situaciji. Iako nam je zdravlje najvažnije, jasno je da se ekonomska situacija pogoršava svakim danom zastoja uobičajenog poslovanja. Predstavnici privrednih komora u Srbiji uputili su zajedničku inicijativu Ministarstvu finansija za sprovođenje dodatnih ekonomskih mera podrške malim i srednjim preduzećima, kao što su odlaganje poreskih i socijalnih naknada ili smanjenje paušalnih obaveza, oslobađanje poreza i doprinosa na zarade, lakši pristup bankarskim kreditima, kao i direktnu pomoć u vidu subvencije ili programa povratne pomoći i garancija za likvidnost. Slični su zaključci i sa prošlonedeljne konferencije Srpske asocijacije menadžera čiji su članovi takođe istaklo neophodnost podrške MSP.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!