today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#WakeUpCall: Ne dozvolimo da nas zaborave ili proglase elitnom uslugom!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Marina Grihović, Managing Director agencija Headline i Dkit.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Najvažnije je da budemo zdravi – to uvek ponavljamo, ali evo prilike i da se ponašamo odgovorno i prema drugima i prema sebe. Dakle, zdravlje nam je na prvom mestu, moramo da ostanemo kod kuće i da se reorganizujemo. Sledeći zadatak nam je bio da ostanemo produktivni – verujem da su i drugima, kao i meni, prvi dani bili najteži. Ali napravi se neki red u glavi, u kući, u satnici, u načinu komunikacije sa zaposlenima, kako i kada se poslovi završavaju… I eto prilike da se, kroz jedno novo iskustvo, posao dobro i na vreme završi.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Jako je važno – pre svega zbog zaposlenih i njihovih pojedinačnih priča, a zatim i zbog budućnosti firme. Ali moramo da budemo i realni i da ne pričamo bajke za laku noć – ko nema nove poslove, ko mora da stavi privremeno bravu na svoj biznis iz bilo kog razloga, ne može ni da isplaćuje plate, doprinose i sve što sledi uz svakog zaposlenog. I moramo da budemo svesni da će oko nas biti mnogo takvih priča. Kao i u drugim evropskim zemljama, tu već mora država da reaguje i pomogne onima koji su u ozbiljnoj poslovnoj krizi, a kazni one koji koriste ovu situaciju…

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Kao i u drugim sektorima privrede – ne vidim kako mogu da nas izdvoje. Pomoć će biti neophodna i proizvodnim i uslužnim delatnosti, hajde da sačekamo u kom pravcu će sve ovo da ode, koliko će da traje i šta će nam država ponuditi. Pa da se zajedno saberemo i izađemo sa konkretnim zahtevima za advertajzing industriju. Ono što kao struka možemo da uradimo jeste da budemo jedinstveni, solidarni, kao i da ne dozvolimo da nas zaborave ili proglase elitnom uslugom.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!