#WakeUpCall: Kreativne industrije su jedan od zamajaca razvoja!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naš sagovornik ovoga puta bio je Draško Roganović, Managing Director agencije MPG Plus.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Pokazaće se da i uz rad od kuće možemo biti jako produktivni, očuvati timski duh i osloniti se jedni na druge. Naučio nas je i koliko je važno baratati modernim digitalnim alatima. Da su značajno hendikepirani oni koji nisu spremni na promene i učenje. Važno je jer ne znamo koliko će ovo trajati i ne možemo čekati da se sve vrati u normalu. Naučio nas je koliko možemo biti produktivni kada nema raznoraznih prekidanja.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Krize dođu i prođu, a odnos sa ljudima sa kojima radimo je dugoročan. Kada krenete sa otpuštanjem, onda se i oni koji su vam neophodni za posao osete nesigurno i u prvoj prilici mogu otići. Kvalitetan kadar nije lako ni zaposliti ni izgraditi i uobičajeno je da svakom novozaposlenom treba 6 meseci dok postane potpuno produktivan. Ako vaš odnos nije baziran samo na nivou radzanovac već i na nekim vrednostima, odnosima i poverenju jasno je da je ovo prilika za dokazivanje da to nisu samo prazne reči i da solidarnost jeste na prvom mestu. Odluke koje se donose u ovoj situaciji na ključan način utiču na organizacionu kulturu.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Bio bih zadovoljan ako bi bili za 50% smanjeni doprinosi i porezi na plate, dobili subvencije za plate u visini 25% neto plata sa maksimalnom isplatom 25.000 RSD mesečno po radniku, odložen akontativni porez na dobit do predaje završnog računa za 2020, uplata martovskog, aprilskog i junskog PDV-a na 3 rate. Da navedene mere traju ne samo do ukidanja vanrednog stanja već i najmanje 3 meseca posle toga. Možemo preko PKS i strukovnih udruženja uputiti zahtev državi da donese ove ili slične odluke. Sada je trenutak da država na delu podrži one segmente kreativne industrije koji su ugroženi krizom. Sami su kreativne industrije okarakterisali kao jedan od zamajaca razvoja.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari