Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#WakeUpCall: Izvesno je da mi već živimo u izmenjenom svetu!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Sanja Milaković Kolundžija, Principal, Executive Group.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Posle sada već više od mesec dana rada od kuće, život i rad u doba korone, naučio nas je kako efikasno da testiramo granice sopstvene strpljivosti, izdržljivosti i otpornosti i ostanemo ne samo produktivni nego i kreativni i pozitivni. Kohezivni timovi, koji rade kao jedan, prvi su pobedili haotičnost koja je zahvatila čitav poslovni svet izmestivši sve, gotovo preko noći, iz kancelarije u radnu sobu, kuhinju, terasu, ostavu. Ponosna sam na moje kolege iz EG-a koji su u ovim uslovima pokazali da za dobru organizaciju, efikasan rad i maksimalnu posvećenost ne moramo da imamo idealne uslove dok god imamo jedni druge. Uigran tim pre krize je još uigraniji u doba krize. Zahvalna sam i našim klijentima koji se kao i mi dovijaju da iz svojih domova zajedno sa nama završe započete planove od pre krize i ostvare nove ideje na koje nas je ova situacija inspirisala. Zahvalni smo im i što su velikim delom to ideje koje pokazuju ono što je u ovom trenutku najvažnjije, empatiju, solidarnost i brigu za društvo u kome živimo i radimo.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Ne vidim šta bi drugo mogla biti opcija. Agencija to su ljudi. Najvažnije od svega je da sačuvamo zdravlje i fizičko i mentalno, što je odgovornost svih nas pojedinačno. Naša odgovornost kao firme je da sačuvamo poslove i zaposlene. Uz to, posebno nam je važno da sačuvamo naš jedinstven duh. Jedna od stvari koju bi mnogi posetioci naše kancelarije u Knezu znali da kažu, kada nam prvi put dođu goste, bila je da se kod nas oseti dobra energija. Danas tu energiju čuvamo i negujemo tako što se trudimo da budemo posvećeni i inventivni u aktivnostima kojima održavamo povezanost među kolegama. Ne samo kroz rad, već i kroz online druženja, razmenu ideja, saveta. Na Zoomu sa svih 70 kolega uz ćaskanje i vino upoznali smo se verovatno bolje nego što bismo u kancelariji. U EG Kitchen WhatsApp grupi svakodnevno se inspirišemo receptima u našoj radinosti. Ova situacija izvlači najbolje i najkreativnije iz nas, naročito kada to radimo jedini za druge. Naš HR menadžer Marija ima pune ruke posla sa organizacijom druženja, edukacija, i saveta, a jedan od prvih koje nam je spremila, znajući dobro koliko volimo svoj posao, je bio paket saveta kako da sprečimo burnout u radu od kuće i nađemo vreme i za sebe i za posao.

Na koji način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
U situaciji u kojoj MMF predviđa da će za posledicu ova kriza imati pad svetske privrede od tri odsto, a možda i više, a ekonomski analitičari svakodnevno pokušavaju da izmere dalekosežnost i dugoročnost posledica krize izazvane ovom pandemijom, neminovno je da će ključnu ulogu u oporavku ekonomije igrati paketi mera pomoći privredi koje već donosi veliki broj država, svaka u okviru svojih mogućnosti. U tom smislu ni jedna privredna grana, pa ni one koje u ovom trenutku trpe najveće posledice, a ni mi kao industrija komunikacija i oglašavanja nismo bitni kao takvi. Bitan je, što brži i što efikasniji oporavak celog ekosistema. Da su mere pomoći važne pokazuje i pozitivna reakcija Wall Street-a već na prve najave paketa mera na velikim tržištima poput SAD i UK.

Vlada Srbije donela je svoj paket mera za pomoći privredi koji kombinuje mnoge važne i korisne aspekte. Koliko su te mere, međutim, sprovodive, i koliko su prilagođene potrebama manjih firmi, još uvek svi istražujemo.

Posledice ove krize, kao i njeno trajanje, još uvek su velika neizvesnost, ono što je, međutim, izvesno je da mi već živimo u izmenjenom svetu. Naš život i poslovanje danas su new normal, i neke stvari se nikad neće vratiti na staro. Prihvatiti, prepoznati i uskladiti se sa tim podjednako je prioritet kao i sačuvati i oživeti ekonomiju u vreme i nakon krize.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!