#WakeUpCall: ADBOOKA za Banku hrane!

U okviru humanitarne akcije #WakeUpCall, Marketing mreža organizuje dodatnu akciju pomoći socijalnom udruženju Banka hrane, koje se svakodnevno bori protiv gladi i pomaže najugroženijima u Srbiji.

Od danas dodatnih 300 komada publikacije ADBOOKA nalazi se u slobodnoj prodaji po ceni od 3.000 dinara po komadu, a sav novac namenjen je Banci hrane i kupovini osnovnih namirnica za humantarne pakete pomoći za preko 3.500 ugroženih porodica.

Ovom prilikom pozivamo kompanije i agencije da direktno doniraju novac udruženju Banka hrane Beograd, dostave dokaz o donaciji na mejl ivana@marketingmreza.rs, a Marketing mreža će kompaniji/agenciji dostaviti određeni broj publikacija ADBOOKA.

Podaci za uplatu:
Banka hrane Beograd
Broj računa: 275-0000220033859-52
Svrha uplate: donacija

Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom „Advertising can change the world!“ U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja će sadržati najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija. Publikacija Adbooka će izlaziti jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.

U okviru humanitarne akcije, koju je krajem prošle godine pokrenula Marketing mreža povodom prvog izdanja publikacije ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano je preko milion dinara. Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija.

*Akcija traje do prodaje predviđenog tiraža.


Oceni tekst

5,00 od 5
Loading...

Komentari