Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vreme je za novu PR agenciju?

Digitalna komunikacija i društveni mediji označili su novu eru poslovanja. Ono je neprestano pod budnim okom javnosti koja nestrpljivo iščekuje seciranje svakog poteza, stoga je nužno imati pripremljeni plan i biti spreman držati pod kontrolom sve komunikacije klijenta prema medijima i društvenim zajednicama. Komunikacija je ono što je najbitnije u celoj ovoj priči, pa je stoga i najbitnije pronaći stručnjaka koji će adekvatno moći obaviti svoj zadatak. Ponekad stvari mogu izmaći kontroli, no bitno je odmah prepoznati nedostatak profesionalnosti i manjak znanja onih koji su zaduženi da vas u najboljem svetlu predstave javnosti.
Problemi se uvek mogu zataškati, no s vremenom, postaju i više nego očigledni. Ovo su tri alarmantna pokazatelja koje vam donosi prdaily.com da je vreme da se bacite u potragu za novom PR agencijom i agencijom društvenih medija:

1. Ukoliko je vaša agencija zadovoljna svojim poslovanjem i ne prihvata s entuzijazmom prilike kako bi vam pomogla u ostvarenju komunikacijskih i poslovnih ciljeve, tada je vreme da pronađete novog PR stručnjaka. Energija i trud vrlo su važni u odnosima s javnošću pa se prilike neprestano i neumorno trebaju tražiti i iskoristiti kad god se za to pruži prilika.
Ukoliko se kreativno razmišljanje ocenjuje kao nepoželjno ili se visoko profilisane medijske mogućnosti ne koriste agresivno, vreme je da zaplovite u neke druge vode.

2. Ukoliko vaša PR agencija još nije započela s razvojem sadržaja za različite medijske kanale, potebno je da zatražite drugo mišljenje. Kategorija komunikacije jako je evoluirala, a kreiranje sadržaja postalo je od krucijalne važnosti.
Agencija bi klijentima trebala biti oslonac za prodiranje u svet tradicionalnih i društvenih medija koji su ključni za današnje poslovanje. Pored spomenutog, važno je imati kreativni tim ljudi koji će vam ponuditi kreativne usluge s ciljem da se marketinški sadržaj održava živim.

3. Na kraju, i pored razvoja u kategoriji i broju značajnih promena koje je pretrpeo svet PR biznisa, i dalje je od neverovatne važnosti komunikacijski program koji pomaže pri održavanju poslovanja.
Stoga, bitno je potražiti druge partnere unutar ove sfere primetite li da trenutni saradnik ne podržava u potpunosti vaše poslovne ciljeve.

Nastavak teksta pročitajte na Manjgura.hr.

Izvor: Manjgura.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!