today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vreme je za novu PR agenciju?

Digitalna komunikacija i društveni mediji označili su novu eru poslovanja. Ono je neprestano pod budnim okom javnosti koja nestrpljivo iščekuje seciranje svakog poteza, stoga je nužno imati pripremljeni plan i biti spreman držati pod kontrolom sve komunikacije klijenta prema medijima i društvenim zajednicama. Komunikacija je ono što je najbitnije u celoj ovoj priči, pa je stoga i najbitnije pronaći stručnjaka koji će adekvatno moći obaviti svoj zadatak. Ponekad stvari mogu izmaći kontroli, no bitno je odmah prepoznati nedostatak profesionalnosti i manjak znanja onih koji su zaduženi da vas u najboljem svetlu predstave javnosti.
Problemi se uvek mogu zataškati, no s vremenom, postaju i više nego očigledni. Ovo su tri alarmantna pokazatelja koje vam donosi prdaily.com da je vreme da se bacite u potragu za novom PR agencijom i agencijom društvenih medija:

1. Ukoliko je vaša agencija zadovoljna svojim poslovanjem i ne prihvata s entuzijazmom prilike kako bi vam pomogla u ostvarenju komunikacijskih i poslovnih ciljeve, tada je vreme da pronađete novog PR stručnjaka. Energija i trud vrlo su važni u odnosima s javnošću pa se prilike neprestano i neumorno trebaju tražiti i iskoristiti kad god se za to pruži prilika.
Ukoliko se kreativno razmišljanje ocenjuje kao nepoželjno ili se visoko profilisane medijske mogućnosti ne koriste agresivno, vreme je da zaplovite u neke druge vode.

2. Ukoliko vaša PR agencija još nije započela s razvojem sadržaja za različite medijske kanale, potebno je da zatražite drugo mišljenje. Kategorija komunikacije jako je evoluirala, a kreiranje sadržaja postalo je od krucijalne važnosti.
Agencija bi klijentima trebala biti oslonac za prodiranje u svet tradicionalnih i društvenih medija koji su ključni za današnje poslovanje. Pored spomenutog, važno je imati kreativni tim ljudi koji će vam ponuditi kreativne usluge s ciljem da se marketinški sadržaj održava živim.

3. Na kraju, i pored razvoja u kategoriji i broju značajnih promena koje je pretrpeo svet PR biznisa, i dalje je od neverovatne važnosti komunikacijski program koji pomaže pri održavanju poslovanja.
Stoga, bitno je potražiti druge partnere unutar ove sfere primetite li da trenutni saradnik ne podržava u potpunosti vaše poslovne ciljeve.

Nastavak teksta pročitajte na Manjgura.hr.

Izvor: Manjgura.hr

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!