Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Više od 100 reklama i samo 11 minuta igre

Čak pet meseci godišnje nedelja u Sjedinjenim Američkim Državama rezervisana je za Nacionalnu fudbalsku ligu. Među američkim stanovništvom utakmice američkog fudbala popularnije su čak i od nedeljnog odlaska u crkvu. Tolika popularnost NFL još je izvanrednija kada razmotrimo šta sve to nudi svojim gledaocima svake nedelje – prosečna profesionalna fudbalska utakmica traje tri sata i dvanaest minuta, ali ukoliko izmerimo vreme koje lopta zaista provede u igri, dobićemo svega jedanaest minuta.
Tih čuvenih jedanaest minuta igre pre par godina izračunao je Wall Street Journal i njihove analize pokazale su da jedan NFL prenos sadrži oko čak sedamnaest minuta usporenih snimaka umesto prave igre. Većinu vremena gledaoci provedu gledajući igrače, trenere i sudije kako stoje ili besciljno šetaju po terenu. Ovakav vremenski raskorak ima veze i sa osnovnim pravilima igre, za razliku od hokeja i košarke, vreme teče i kada lopta nije u igri. To znači da i prosto stajanje na terenu ulazi u šezdeset minuta koliko igra traje. Tako prosečna akcija u NFL traje samo nekoliko sekundi.

Svakako, gledanje fudbala ne predstavlja samo puko gledanje utakmice; postoji ogroman broj reklama koje treba prikazati gledaocu. Prosečna NFL utakmica ima dvadeset reklamnih blokova koje zajedno sadrže preko sto reklama, pa tako gledaoci provedu čak pola sata gledajući reklame, što čini jednu trećinu igre. Sama priroda igre čini je naročito pogodnom za oglašivače, za razliku od „običnog“ evropskog fudbala koji prisiljava emitere da svoje reklame na kreativan način prikažu gledaocima za vreme 45-minutnog poluvremena. Ipak, emitovanje NFL utakmica u Evropi, možda sasvim slučajno, uključuje daleko manje reklama.

Izvor: Biznis&Finansije

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!