Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Veštine pisanja i odnosi s medijima ključne za PR stručnjake!

SVET – Društveni mediji vrlo brzo su prešli na vrh liste obaveznih kanala komumunikacije velikog broja kompanija. Danas se nekako podrazumeva da komunikatori poseduju veštine i znanja kada je u pitanju online komunikacija, ali nikako ne bi smeli da zanemare tradicionalne medije.
Veštine pisanja i stvaranje sadržaja, kao i odnosi s medijima i dalje su ključna znanja koja mora da poseduje svaki PR stručnjak da bi napredovao u okviru kompanije/agencije, pokazali su rezultati najnovijeg istraživanja portala PR News. Trećina ispitanika (38%) navela je društvene mreže i digitalne komunikacije kao veštine koje su važne za napredak na radnom mestu. Svega 18% ispitanika reklo je da je merenje učinka PR kampanja veština koju treba da poseduje dobar PRofesionalac.
Istraživanje je urađeno krajem prošle godine, a u njemu je učestvovao 1.051 ispitanik iz industrije komunikacija.

Više informacija pronađite na portalu PR News.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!