Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Veštine pisanja i odnosi s medijima ključne za PR stručnjake!

SVET – Društveni mediji vrlo brzo su prešli na vrh liste obaveznih kanala komumunikacije velikog broja kompanija. Danas se nekako podrazumeva da komunikatori poseduju veštine i znanja kada je u pitanju online komunikacija, ali nikako ne bi smeli da zanemare tradicionalne medije.
Veštine pisanja i stvaranje sadržaja, kao i odnosi s medijima i dalje su ključna znanja koja mora da poseduje svaki PR stručnjak da bi napredovao u okviru kompanije/agencije, pokazali su rezultati najnovijeg istraživanja portala PR News. Trećina ispitanika (38%) navela je društvene mreže i digitalne komunikacije kao veštine koje su važne za napredak na radnom mestu. Svega 18% ispitanika reklo je da je merenje učinka PR kampanja veština koju treba da poseduje dobar PRofesionalac.
Istraživanje je urađeno krajem prošle godine, a u njemu je učestvovao 1.051 ispitanik iz industrije komunikacija.

Više informacija pronađite na portalu PR News.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!