SVET – Društveni mediji vrlo brzo su prešli na vrh liste obaveznih kanala komumunikacije velikog broja kompanija. Danas se nekako podrazumeva da komunikatori poseduju veštine i znanja kada je u pitanju online komunikacija, ali nikako ne bi smeli da zanemare tradicionalne medije.
Veštine pisanja i stvaranje sadržaja, kao i odnosi s medijima i dalje su ključna znanja koja mora da poseduje svaki PR stručnjak da bi napredovao u okviru kompanije/agencije, pokazali su rezultati najnovijeg istraživanja portala PR News. Trećina ispitanika (38%) navela je društvene mreže i digitalne komunikacije kao veštine koje su važne za napredak na radnom mestu. Svega 18% ispitanika reklo je da je merenje učinka PR kampanja veština koju treba da poseduje dobar PRofesionalac.
Istraživanje je urađeno krajem prošle godine, a u njemu je učestvovao 1.051 ispitanik iz industrije komunikacija.
Više informacija pronađite na portalu PR News.