REGION – Grey Zagreb ima novog izvršnog kreativnog direktora – Veljka Golubovića.
„Odabir Greya logičan je korak. Pažljivo sam pratio višegodišnje promene u Grey kulturi i kreativnosti koje su svoj vrhunac doživele prošle godine u Kanu kada je Grey osvojio 113 lavova i od strane AdWeeka proglašen agencijom godine. Volim ono što Grey razvija, a to su velike ideje koje manje liče advertisingu, a više solvertisingu i integrisani storytelling koji postaje deo pop kulture“, rekao je Golubović, povodom prelaska u Grey Zagreb.
Osim u zagrebačkom agenciji, Veljko će učestvovati i u stvaranju i nadgledanju kreativnih koncepata i kreativnih strateških rešenja Greya u regionu.
Tokom višegodišnje karijere, Veljko je kreativno vodio agencije Leo Burnett Beograd, Saatchi & Saatchi Beograd, Grey Moscow i radio na najznačajnijim i najrelevantnijim projektima za regionalne i međunarodne klijente. Kampanje koje je kreirao i vodio osvajale su nagrade, među kojima se posebno ističe 8 Kanskih lavova, a tu su i nagrade sa Clio Awardsa, New York Festivala, One Showa, Eurobesta, Epice, Golden Druma, Cristal Festivala, Red Applea, AdStarsa, PIAF-a, EACA-e, LIA-e i mnogih drugih festivala.