Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Veliko interesovanje za HUOJ Grand PRix

REGION – HUOJ-ev 7. Grand PRix za najbolje komunikacijske projekte u 2013. godini privukao je do sada najveći broj projekata koji će za titulu najboljeg takmičiti u devet različitih kategorija.
Od 45 prijavljenih projekata ove godine, najveći su broj prijavile agencije za odnose s javnošću, ali i velike kompanije iz oblasti prehrambene industrije i telekomunikacija (Karlovačka pivovara, Hrvatski Telekom, Vipnet, Ericsson Nikola Tesla, Poslovni sustav Coca Cole u RH, Nestle Adriatic itd), navodi se u saopštenju HUOJ-a.
Ove je godine u takmičenju za prestižna priznanja struke prisutan i značajan deo bankarskog sektora, kroz komunikacijske projekte ZABA-e, PBZ-a i Erste banke. Uz spomenute, svoje projekte prijavile su i srednje i male kompanije, javne institucije, kao i tri nevladine organizacije.
Podsećamo da je Hrvatska udruga za odnose s javnošću krajem januara po prvi puta dodelila „Šipak godine“, nagradu za antikomunikatora godine. Kategorija „Šipak godine“ uvedena je kako bi se i na primeru negativne komunikacijske prakse ukazalo na važnost kvalitetnog pristupa komunikaciji za pojedinca i za društvo uopšte. Jednoglasnom odlukom stručnog žirija HUOJ-a ova je nagrada pripala Neimenovanom visokom izvoru.
HUOJ će 21. februara objaviti finaliste 7. Grand PRix takmičenja, kao i dobitnika nagrade Komunikator godine.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!