REGION – HUOJ-ev 7. Grand PRix za najbolje komunikacijske projekte u 2013. godini privukao je do sada najveći broj projekata koji će za titulu najboljeg takmičiti u devet različitih kategorija.
Od 45 prijavljenih projekata ove godine, najveći su broj prijavile agencije za odnose s javnošću, ali i velike kompanije iz oblasti prehrambene industrije i telekomunikacija (Karlovačka pivovara, Hrvatski Telekom, Vipnet, Ericsson Nikola Tesla, Poslovni sustav Coca Cole u RH, Nestle Adriatic itd), navodi se u saopštenju HUOJ-a.
Ove je godine u takmičenju za prestižna priznanja struke prisutan i značajan deo bankarskog sektora, kroz komunikacijske projekte ZABA-e, PBZ-a i Erste banke. Uz spomenute, svoje projekte prijavile su i srednje i male kompanije, javne institucije, kao i tri nevladine organizacije.
Podsećamo da je Hrvatska udruga za odnose s javnošću krajem januara po prvi puta dodelila „Šipak godine“, nagradu za antikomunikatora godine. Kategorija „Šipak godine“ uvedena je kako bi se i na primeru negativne komunikacijske prakse ukazalo na važnost kvalitetnog pristupa komunikaciji za pojedinca i za društvo uopšte. Jednoglasnom odlukom stručnog žirija HUOJ-a ova je nagrada pripala Neimenovanom visokom izvoru.
HUOJ će 21. februara objaviti finaliste 7. Grand PRix takmičenja, kao i dobitnika nagrade Komunikator godine.