Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Važno je da budete svesni ko ste, gde ste i kuda želite da idete!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Maja Naumovska Saveska, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Potencijal za razvoj, jaka energija i volja za pokrete koji donose pozitivne promene. Ovo se odnosi na mene lično i na kompaniju u kojoj radim. Svesni smo ko smo, gde smo i kuda želimo da idemo. Nismo najveći i deo smo malog tržišta, što znači da se stalno trudimo da budemo uočljivi i postanemo deo razgovora naše „publike“. Ako se osvrnem na sebe, na tim sa kojim radim i na naš brend, mogu reći da sam baš zadovoljna, jer smo tu gde jesmo zahvaljujući uloženom entuzijazmu, ljubavi, trudu, svesti. Kroz niz „malih“ inicijativa, kampanja i projekata podigli smo lično pozitivno iskustvo, poziciju brenda i duh naših konzumenata, tj. javnosti. Time doprinosimo i razvoju makedonskog tržišta marketinških komunikacija.

Pored toga, svesni smo da imamo veliki potencijal za dalji kreativni razvoj, za rast i naravno slobodu da stalno pomeramo granice. Ona nas vodi i daje nam podsticaj za svaki sledeći korak kojem težimo.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ako ste uspeli da uspešno realizujete projekat za koji smatrate da pomera kreativne, komunikacijske ili poslovne granice, onda bi bilo dobro i da odvojite vreme da uspešno upakujete i predstavite svoji case study. Budite što više jasniji, sažetiji, direktniji i kreativniji u predstavljanju svoje uspešne priče. Naglasite „problem“, način na koji ste mu pristupili i naravno rezultat koji ste postigli. Kada je reć o ocenivanju, poseban značaj daću onim projektima koji su inovativni, kvalitetni i koji podižu kreativnost u celoj industriji, a takođe su uspešni u svojoj misiji da ostvare željene rezultate.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!