Marketing mreža pokrenula je kratku anketu među kolegama iz kompanija i agencija na temu – zašto je važan networking u struci? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Kao u privatnom, tako i u poslovnom životu građenje kvalitetnih i dugoročnih odnosa je vrlo često jedan od preduslova uspeha i prosperiteta. Upravo zato umrežavanje sa kolegama iz struke ne posmatram samo kao razmenu kontakata i informacija, već kao kontinuirano ulaganje raspoloživih resursa kako u lično učenje i usavršavanje, tako i u razvoj struke.“ Rajka Šinik Vulić, Direktor Odeljenja za PR i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa
„U industriji koja se menja iz dana u dan i na naše oči, svaka prilika za networking je dragocena za razmenu iskustava, ideja, informacija i pogleda. Iz perspektive pojedinca, naročito u našoj profesiji u kojoj se lako barata rečima, važan uslov za uspešan networking je usavršavati umestnost slušanja.“ Ljiljana Boljanović, Managing Director, Olaf&McAtter