today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uvezivanje je ključna reč!

Da bi se približili potrošaču, brendovi moraju da dokažu svoju vrednost u njihovom svakodnevnom životu. „Danas, niža cena nije jedini način, već upotrebna vrednost. Sa sve dominantnijim uticajem ovog trenda susrećemo se kroz sve veći broj funkcionalnih aplikacija: od onih koje nas štite od komaraca, do onih složenijih koje nam obračunavaju odnos količine unetih kalorija, nivo fizičke aktivnosti i koje nam preporučuju vrstu namirnica ili životni stil“, kaže Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja McCann Beograd za magazin Vreme.

Prema njenim rečima, životni tempo je nametnuo i potrebu za brzinom, a onda je prepoznavanje kraćeg puta do rešenja postalo zgodna teritorija za brendove. „Jer, ukoliko vi prepoznate potrebu čoveka da u toku jednog dana uradi više stvari, te da ne stiže npr. da ode u supermarket u nabavku, vi, kao supermarket brend, ponudićete mu da kupovinu obavi ne odlazeći u radnju. Dakle, razvićete onlajn radnju sa dostavom na kućnu adresu. A onda prepoznate i to da postoji jedan broj ljudi kojima je i to gubljenje vremena, jer su oni u stalnom pokretu. Dakle, njegova potreba nije više samo brzina, već i mogućnost kupovine sa bilo kog mesta, te kao brend odgovarate mogućnošću mobilne kupovine. Koreja je tržište koje je u vrlo ranim fazama kreiralo virtuelne supermarkete na metro stanicama i svim onim tačkama kontakta gde se pretpostavlja da čovek ima „prazan hod“, gde čeka i ima vremena“, objašnjava Katarina Pribićević.

Ona dodaje da ovaj trend prepoznajemo i na drugim mestima, kao mnogo sveobuhvatniji i možda snažniji. „Nova generacija mladih živi podrazumevajući prečice. Tako vi danas imate poplavu onlajn kurseva i dopisnih škola koje će na jednostavan i brz način obrazovati ili ponuditi neophodno znanje/veštine koje se danas traže i koje će ovi mladi ljudi ubrzo moći da stave na listu svojih kompetenci. Očekujem da će se 2016. ovaj trend utvrditi kao standard.“

Ceo intervju pročitajte na sajtu magazina Vreme.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!