REGION – Na ceremoniji dodele nagrada Golden Drum u petak proglašeni su dobitnici u kategorijama Single Channel i Multi Channel. Dodeljene je ukupno 53 srebrna, 32 zlatna bubnja i 14 Grand Prix, kao i jedna Good Cause Grand Prix Award.
Sa 183 poena, Young & Rubicam proglašeni su za najuspešniju agencijsku mrežu na festivalu. Sa 93 poena, agencija McCann//MRM Romania osvojila je priznanje Zlatna ruža za najuspešniju agenciju, dok je agencija GMP Advertising iz Rumunije osnovijila nagradu za najuspešniju nezavisnu agenciju sa 23 boda.
Najnagrađivaniji brend ove godine na festivalu bio je Vodafon, koji je osvojio Golden Drum Brand Grand Prix Award, dok je priznanje Good Cause Brand Grand Prix Award otišlo u ruke agenciji New Moment New Ideas Company za kampanju „Dugme za pomoć“.
Agencija Scholz & Friends Beograd osvojila je Golden Drum, zlatno priznanje za aplikaciju Sonohrome u kategoriji Mobile. Nagrada je dodeljena za aplikaciju koja u realnom vremenu “prevodi” boje iz okruženja u muzičke tonove i time omogućava slepim ljudima da ih dožive, obogaćujući njihov doživljaj sveta.
U kategoriji posebnih nagrada nagrada Zlatni sat ove godine dobila su dva kreativna direktora koji su osvojili isti broj bodova: Ayse Aydin, izvršna kreativna direktorka, Y&R Team Red, za kampanju Vodafone Red Light Application 2.0 i Jason Romeyko, izvršni kreativni direktor, Saatchi&Saatchi (globalni kreativni direktor za GSK & Deutsche Telekom), za kampanju THE HIV+ ISSUE.
Više informacija pronađite na sajtu Golden Druma.