Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Upotreba TikTok-a u zemljama regiona porasla za 25% u proteklih godinu dana

REGION – Istraživanje Mediana TGI Adria, u kojem je učestvovalo približno 14.600 anketiranih godišnje, pokazuje da vreme upotrebe društvenih medija među stanovnicima Slovenije, Hrvatske, BiH i Srbije još uvek raste.

Podaci po generacijama govore da se izloženost društvenim medijima u minutama počela smanjivati kod generacije Z na svim proučavanim tržištima. Generacija Z je počela ograničavati upotrebu društvenih medija što je u skladu sa svetskim trendovima.

U državama Mediana TGI Adria najveći doseg imaju Facebook, Instagram i TikTok. Među ta tri društvena medija prvi put u istoriji počela je opadati upotreba Facebooka. Najviše je porasla upotreba TikToka i to za 25% u protekloj godini.

Izvor: Mediana TGI Adria

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!