test
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Upotreba TikTok-a u zemljama regiona porasla za 25% u proteklih godinu dana

REGION – Istraživanje Mediana TGI Adria, u kojem je učestvovalo približno 14.600 anketiranih godišnje, pokazuje da vreme upotrebe društvenih medija među stanovnicima Slovenije, Hrvatske, BiH i Srbije još uvek raste.

Podaci po generacijama govore da se izloženost društvenim medijima u minutama počela smanjivati kod generacije Z na svim proučavanim tržištima. Generacija Z je počela ograničavati upotrebu društvenih medija što je u skladu sa svetskim trendovima.

U državama Mediana TGI Adria najveći doseg imaju Facebook, Instagram i TikTok. Među ta tri društvena medija prvi put u istoriji počela je opadati upotreba Facebooka. Najviše je porasla upotreba TikToka i to za 25% u protekloj godini.

Izvor: Mediana TGI Adria

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!