Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Uperimo prstom na drugačiji način – istaknimo one koji se ističu!

Nataša Mitrović, CEO agencije Why Not, specijalno za Marketing mrežu govori šta je tajna uspešnog agencijskog biznisa, zašto je važno isticanje uspešnih pojedinaca u struci i u kom smeru će se razvijati njena agencija u narednom periodu.

Why Not Agencija otvorila je kancelariju u Beogradu krajem 2021. godine. Za samo godinu dana postigli ste zapažene rezultate na srpskom tržištu, a potvrda toga su i brojne osvojene nagrade. Šta je tajna uspeha vaše agencije? 

Uspeh nema jednu definiciju, a moja sreća je što se ono što smo mi uradili uklapa i u onu opšteprihvaćenu – da, lepa i velika godina je iza nas. Ona u kojoj smo pokazali šta umemo i kako ćemo raditi. Osim toga, za mene je uspeh i energija mojih ljudi. Rezultati koji proističu iz takve atmosfere u našoj agenciji. Kada ideje nastanu iz jedne zdrave i pozitivne, why not atmosfere, onda su nagrade logičan sled. Za izuzetno kratko vreme okupili smo sjajne ljude, dobili poverenje klijenata i „izbacili“ kampanje koje su, moram priznati, razdrmale tržište. Takođe, našem uspehu mnogo je doprinelo iskustvo i znanje koje sa nama deli naš partner Miša Lukić, a verujem da ne moram da dočaravam kolika je čast, zadovoljstvo, a i prednost raditi sa njim.

Među nagradama koje ste osvojili prošle godine je i personalna nagrada KAKTUS ALL STARS, koji ste osvojili u kategoriji KAKTUS FIRST IMPRESSION. Šta za Vas lično znači ova nagrada i kako će uticati na Vašu dalju karijeru? 

Ova nagrada je dokaz da kada gradite nešto ispočetka i kada živite to što radite morate u agenciji biti u potpunosti prisutni i raditi više poslova istovremeno. Tako sam ja, iako sam CEO agencije, odnela nagradu za PR direktora godine. Mnogo mi je značilo ovo priznanje jer PR i medijske komunikacije su zapravo moja struka.

Zašto je važno isticanje pojedinaca koji pomeraju granice struke u Srbiji?

Timovi su pokretačka snaga svakog biznisa i svaki dobar tim zna ko je u konkretnom projektu taj bez koga bi sve to ipak drugačije izgledalo. Nema u tome ničeg loše, uperimo prstom na drugačiji način – istaknimo one koji se ističu, to je način da im se odužimo za dobro što čine i tako dajemo primer. Dobar primer!

Nakon svih navedenih uspeha, odlučili ste da u 2023. uđete sa novim nazivom agencije – Why Not i novim vizuelnim identitetom. Zašto? Zašto baš naziv Why Not?

Odluka da iz Konteent Media pređemo u Why Not se nije desila preko noći. Ova odluka usledila je nakon godinu dana razmišljanja i strateškog planiranja. Kao što sam već pomenula u prethodnim intervjuima, WHY NOT je filozofija koju mi svi u agenciji živimo. Nikada nismo postavljali pitanje na kreativnost i naizgled „nemoguće“ i „previše“ lude i kreativne ideje. Za sve nas ovo je moto koji živimo i želimo da to uvek tako ostane. Takođe, u planu za narednih 5 godina nam je i internacionalno širenje, a ime WHY NOT je itekako internacionalno i jednostavno za komunikaciju. Posebno sam ponosna na novi vizuelni identitet. Po prvi put pojavio se na tržištu modularni logotip koji će svake godine menjati svoju boju shodno Pantone boji godine. Ovim takođe pokazujemo da pratimo trendove, da smo prilagodljivi današnjici, te da znamo da reagujemo u momentu.

Kako vidite budućnost agencijskog biznisa u Srbiji i regionu? U kom smeru će se razvijati agencija Why Not u narednim periodu?

Kada smo pokrenuli agenciju nismo znali tačno šta želimo, ali smo znali šta ne želimo (rekla je Nataša uz osmeh). Nismo želeli da budemo još jedna agencija na dugom spisku, želeli smo da kreiramo drugačije stvari koje će ostaviti pečat i koje će biti prepoznatljive. Smatram da će našu industriju dosta zameniti kompjuteri i AI što već vidimo pojavom ChatGPT-a i Midjourney-a, međutim ono što sigurno kompjuteri nikada neće zameniti je kreativnost i tu vidim najveći prostor i potencijal u agencijskom biznisu.

Ko su, po Vašem mišljenju, changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Naša industrija traži one koji znaju da je promena jedina izvesna stvar. One koji znaju da promena može biti i kreativna. To su oni koji izlaze iz okvira, a i koji se ne boje lansirati kampanje i ideje koje su totalno drugačije od svega što je tržište videlo.

 

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!