Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Uložite vreme u izgradnju odnosa!

Content Marketing Institute razgovarao je sa stručnjakom za digitalni marketing Ijanom Klirijem o budućim tendencijama u digitalnom oglašavanju i predviđanjima za 2016. godinu.

Prema njegovim rečima, najbolji pojedinci shvataju važnost izgradnje odnosa sa ljudima koji imaju uticaj na društvenim medijima. „To je odličan način da svojoj kompaniji omogućite pristup širokoj publici. Publika je već podeljena, a kako se pojavljuje sve više kanala, taj problem postaje još izraženiji. Marketinškim stručnjacima je teško da budu prisutni na svim tim kanalima i da svuda pružaju podjednako kvalitetan sadržaj.“

Kompanije mogu da iskoriste razne alate, koji im pomažu da pronađu osobe, medije ili brendove koji su uticajni u njihovoj industriji. Oni će vam obezbediti resurse, a na vama je da izgradite dobre odnose sa njima.

„Dilema za mnoge je: da li treba potrošiti vreme u izgradnji i negovanju odnosa sa onima koji imaju uticaja ili odmah tražiti nešto od njih? Verujem da treba da uložite vreme u izgradnju odnosa, jer to obično dovodi do dugoročnih prednosti“, smatra Kliri.

On kaže da uvek treba da budete oprezni u početnoj fazi – ako brzo pokvarite odnose, vaše buduće akcije će imati dugoročno negativan efekat. „I zapamtite, ne možete da prepustite izgradnju odnosa nekome izvan vaše kompanije. Kompanije često zapošljavaju agencije, za koje veruju da će se lakše povezati sa onima koji imaju uticaja i koji su „velike vođe“ u njihovom polju poslovanja, ali mislim da je to pogrešno. Ako želite dobre i dugoročne odnose, potrebno je da ih gradite sami.“

Više informacija pročitajte na telegraf.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!