today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uđi u svet reklame – dođi na FONklame!

U ponedeljak 14. marta u bioskopu Cineplexx u TC Ušće svečano će biti otvoren festivala marketinga FONklame.

Deveti put zaredom, u organizaciji FON-ovog centra za razvoj karijere, FONklame će okupiti eminentne stručnjake koji će studentima Beogradskog univerziteta približiti najnovije trendove iz oblasti marketinga. FONklame će trajati u peridu od 14. do kraja marta i sastojaće se od večeri reklama, edukativnog dela, takmičarskog dela i žurke zatvaranja. Kako tradicija nalaže, festival je i ove godine humanitarnog karaktera. Sredstva koja budu prikupljena prodajom karata za veče reklama i žurku zatvaranja biće uplaćena fondaciji „Podrži život“.

Ulaznice za veče reklama biće dostupne na štandu FON-ovog centra za razvoj karijere na Fakultetu organizacionih nauka.

Edukativni deo festivala ove godine će ugostiti predavače koji će 19. marta na Fakultetu organizacionih nauka sa delegatima podeliti svoja znanja i iskustva na temu: „Video – trend digitalnog oglašavanja“. Među predavačima će biti ekipa „Dnevnjaka“, Dragan Varagić i Vladimir Ćosić.

Pored predavanja biće organizovana panel diskusija na temu „Video reklama na internetu VS reklama na TV“ u kojoj će učestvovati: Danilo Dabić – Zvoganj, Predrag Simić, Aleksandra Garić, Petar Vasić i Vladimir Marković Looney. Prijave za učešće na edukativnom delu počinju 10. marta i trajaće do 16. marta do ponoći na sajtu FON-ovog centraza razvoj karijere.

Nakon edukativnog dela biće organizovan takmičarski deo na kome će studenti imati priliku da u praksi primene svoja znanja u rešavanju studije slučaja koju zadaje modni studio Click, organizator Belgrade Fashion Week-a. Učesnici će problem rešavati u timovima od po četiri člana, a mogu prijavljivati individualno ili timski. Najbolje rešenje biće nagrađeno praksom u modnom studiju ,,Click”. Takmičarski deo će se realizovati od 21. do 25. marta, a prijave za učešće na ovom delu festivala počinju 15. marta i trajaće do 18. marta do 23 časa. Prijave će biti dostupne na zvaničnom sajtu FON-ovog centra za razvoj karijere.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!