Institut za digitalne komunikacije (DCI) upisuje drugu generaciju „Social Media Marketing“ kursa. Predavanja će se održati od 25. do 27. aprila u prostorima Instituta.
Društveni mediji su ključni deo svake digitalne marketinške strategije. Tokom poslednje dekade, digitalni marketing je potpuno promenio način poslovanja kompanija. Društveni mediji su danas glavna i vodeća snaga koja pokreće talas promena. Biznisi koriste društvene medije da bi komunicirali sa potrošačima, kreirali imidž i reputaciju, ali i da bi ostvarili iskren odnos pun razumevanja sa svima onima koji doprinose poboljšanju njihovog poslovanja.
I to je razlog zašto je važno razumeti gde su vaši klijenti i biti uvek sa njima. Pronaći ih, upoznati ih (slušati šta vole, ne vole, u čemu uživaju, kako provode vreme…) i ponuditi im ono što odgovara njihovim potrebama, vezati ih za vašu kompaniju, brend, organizaciju. Uzeti u obzir postojeće društvene medije, kao što su Facebook, Twitter i LinkedIn, ali i Foursquare, Instagram, Quora, Google+, Pinterest i druge.
Na ovom kursu ćete naučiti kako da uspešno promovišete svoj posao na društvenim medijima, a biće obrađene teme poput strategije i planiranja komunikacije na društvenim medijima, online PR i copywriting, Facebook marketing, LinkedIn i Twitter za biznis, razvoj, implementacija i monitoring social media plana.
Više informacija o kursu pronađite na sajtu Instituta za digitalne komunikacije.