Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

U kojoj meri ekološki pokreti mogu poboljšati vaš PR?

Svesniji smo nego ikad ranije štete koju nanosimo našoj planeti. Broj ekološki prihvatljivih kompanija koje koriste obnovljive izvore energije i koje su posvećene etičkoj poslovnoj praksi povećava se svakim danom, a isto tako raste i broj ekoloških pokreta koji za cilj imaju buđenje svesti o zaštiti životne sredine. Iako je u pitanju stvar od opšteg interesa, da bi bili vidljivi u tome čime se bave, logično, neophodan im je dobar marketing i PR. Sa druge strane, uključivanje u ovakve pokrete i akcije može ići na ruku i onima koji se bave PR-om ili bilo kojim vidom komunikacija.

Bolji imidž na tržištu

Kompanija ili osoba koja daje prioritet životnoj sredini u današnje vreme će nesporno imati bolji imidž i pobuđivaće pozitivne impulse kod posmatrača, odnosno konzumenata. Drugim rečima, bavljenje ekološkim pitanjima utiče na veću lojalnost publike. Brojna istraživanja pokazuju da su klijenti lojalniji kompanijama koje demonstriraju društvenu odgovornost, a pogotovu onim koje pokazuju interesovanje za očuvanje životne sredine, s obzirom na to u kojoj meri je ugrožena.

Bavljenje ekologijom mimo vašeg primarnog delovanja podiže vaš integritet u poslovnom svetu samom činjenicom da se pored primarnog posla bavite i nečim što je od opšteg značaja. Takva percepcija od strane posmatrača i pozitivan imidž koji tim putem izgradite, dalje će otvoriti prostor za nove komunikacije sa njima.

Veća vidljivost

Veća društvena odgovornost, pogotovu na polju ekologije, podrazumeva i veću vidljivost. Promovišući zelene aktivnosti vaše kompanije ili uključujući se u druge ekološke pokrete, stvorićete više PR mogućnosti koje će značajno uvećati pozitivan odjek koji imate u javnosti. Za to možete iskoristiti saopštenja za štampu, postove na blogu ili društvene mreže. Haštagovi vezani za očuvanje životne sredine danas spadaju u red najpregledanijih tj. najvidljivijih, pa vam njihovo korišćenje uz adekvatan sadržaj sigurno donosi pozitivan i produktivan feedback. Postovi na društvenim mrežama koji se tiču ekologije i podizanja društvene svesti sve više se šeruju i komentarišu, što vam može povećati conversion rate i vaše postove generalno učiniti mnogo vidljivijim. A to vas dalje čini dostupnijim široj javnosti.

Dobar odziv promotera

Kako influenseri ili promoteri generalno imaju snažniji i dalekosežniji uticaj u današnjem svetu, poželjno je da im budete primamljivi, što bavljenjem ekološkim pitanjima u velikoj meri omogućava. I njima je u interesu da se uključe u društveno aktivne kampanje, a jer su mnoge teme istrošene, dok je bavljenje zaštitom životne sredine u zenitu, da ne kažemo IN, što se vidi i kroz sadržaje koje Kliping analizira, kroz sve veći broj objava i kroz povećano bavljenje ovim temama u medijima.

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Kliping Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!