today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trostruki uspeh Brandoctora na REBRAND100® Global Awards!

REGION – Trostruki međunarodni uspeh Brandoctora na REBRAND100® Global Awards, najznačajnijem strukovnom ocenjivanju repozicioniranja brendova, gde su dostigli vodeće svetske kompanije Interbrand, Landor i FutureBrand.

Nakon što su 2015. uvršteni u svetski REBRAND Hall of Fame, među najbolje svetske brending agencije, brand konsultanti iz Brandoctora nastavljaju beležiti najviša globalna priznanja. Osmu godinu zaredom osvojili su najcenjeniju svetsku nagradu iz oblasti rebrendinga REBRAND100® Global Awards i to čak za rad na tri brenda.

Posebnu Distinction nagradu dobili su za rebrending Frodda i AutoZubaka, dok su za rebrending Degordiana nagrađeni nagradom Merit. Ovi su se hrvatski brendovi nadmetali sa brandovima iz 42 zemlje, a postignutim rezultatima našli su se rame uz rame ili čak ispred nekih od vodećih svetskih brendova poput Land Rovera, Cadillaca, Alitalie, Southwest Airlinesa i UBS-a.

Anaezi Modu, osnivač REBRAND-a, naglasila je: „Ovogodišnja lista pobednika nudi odličnu lekciju o tome zašto je dobra rebrending strategija ključna u stvaranju uspešnog brenda bez obzira na industriju”.

Anja Bauer Minkara, direktorka i senior brend konsultant Brandoctora izjavila je: “Sveže, relevantne ideje, pozicioniranje i dizajn koji dotiču srca potrošača imale su odlučujuću ulogu u ocenjivanju ovogodišnjeg žirija. Nagrađeni smo za tri brenda koja su stvorila potražnju ne samo u Hrvatskoj, već i u Evropskoj uniji. Zahvaljujući tome su rasla na tržištu i povećala svoju financijsku vrednost”.

Uspehu ovih projekata su implementacijom Brandoctorove brand strategije pridonele i agencije Brigada i Bruketa&Žinić OM, kao i spoljni saradnici Igor Manasteriotti i Mia Marić za grafički dizajn, i ilustratorka BooBoo Tannenbaum.

“Bez obzira na veličinu, zemlju ili industriju iz koje brend dolazi, ono što čini snažne i pamtljive brendove je jednako – sposobnost da dotaknu ne samo naš um, već i naše srce, da nas pokreću na način koji je ponekad teško definisati”, izjavila je Kristin Volk, ovogodišnja članica žirija i glavna strateška planerka njujorškog Saatchi&Saatchi Wellnessa.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!