today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trendovi u marketingu u 2016. godini!

Godina se bliži kraju i polako sumiramo utiske o svemu što nas je proteklih dvanaest meseci iznenadilo, oraspoložilo, iznerviralo ili oduševilo. Međutim, važno je razmišljati i o vremenu koje je pred nama i načinima kako se možemo pripremiti za sve što sledi. Ukoliko želimo da naredna godina bude uspešna kao i ova ili čak i bolja, treba da se pozabavimo i prognozama i analizama, pa da u skladu sa njima prilagodimo i svoja očekivanja i akcije koje planiramo za budućnost.

Zato smo odlučili da se u ovom tekstu bavimo marketing trendovima koji nas očekuju u 2016. godini. Razgovarali smo sa profesorima Biznis Akademije, koji su već razmišljali na ovu temu i na osnovu dosadašnjeg razvoja oglašivačke industrije došli do zaključka šta je to što nam predstoji i kako da se kao profesionalci pripremimo za to.

Predstavljamo vam marketing trendove za 2016. godinu:

Zbližavanje sa ciljnom grupom
Sve počiva na pametnim telefonima. Očekuje se da će u toku naredne godine gotovo 2 milijarde ljudi na svetu posedovati smartfon. To je sjajna platforma za brendove jer ovakav vid komunikacije otvara nepregledan prostor za građenje lojalnosti i prijateljstva sa potrošačima. Do sada je situacija bila takva da su brendovi uglavnom ciljali na sticanje što većeg broja „instant” mušterija koje bi kupile proizvod, a da ne razmišljaju o tome da li će se kupci vraćati ponovo ili ga preporučiti još nekome.

Sada konačno postoji šansa da se kompanije sprijatelje sa svojim potrošačima i da upotrebe njihovu lojalnost za građenje reputacije i sticanje naklonosti široke javnosti. Putem mobilnih aplikacija, društvenih mreža i sličnih kanala komunikacije, sada u svakom trenutku možete ispitati osećanja ljudi vezana za proizvod koji promovišete, pa samim tim možete i prilagoditi smer promotivnih aktivnosti koje ste planirali. Razgovarajte sa vernim potrošačima.

Automatizacija oglašavanja
Vreme je novac, a mi u tom smislu postajemo sve veće trošadžije. S obzirom na protok informacija i sve učestaliju komunikaciju sa potrošačima, neminovno je da nešto vremena „izgubimo” na kreiranje sadržaja i njegovo praćenje i regulisanje. Međutim, nove tehnologije nam dozvoljavaju da programiramo dobar deo ovih aktivnosti, tako da polako ulazimo u period automatizovanog marketinga. Danas možete „zakazati” termin kada će se vaš mail poslati klijentu ili potrošaču, ili kada će objava biti puštena u javnost. Ovaj sistem pruža vam daleko više vremena da komunicirate sa ljudima i da pratite rezultate komunikacije koju ste do sada ostvarili sa njima.

Virtuelna stvarnost
Koncept virtuelne realnosti nije novost u svetu tehnologija. Međutim, ono što je pred nama jeste uplitanje ovog sistema u različite sfere naših života, uključujući i marketing. S obzirom na to da najveći procenat potrošača trenutno čini takozvana Generacija Y, treba imati u vidu njihove afinitete: personalizaciju. Reč je o mladim ljudima koji žele da budu uključeni u svaki segment donošenja odluka vezanih za njihov život. Korišćenjem virtuelne stvarnosti, možemo im predstaviti sve načine na koje naš proizvod može unaprediti njihov svet. Tako ih možete aktivirati i personalizovati komunikaciju sa svakim od njih.

Instant marketing
Nemojte izgubiti iz vida da vaša ciljna grupa, ko god da je u pitanju, danas, isto kao i vi, ima sve manje vremena za čitanje predugačkih poruka koje nemaju konkretnu poruku. Budite jasni, direktni i kreativni. Svakako, ovo nije jednostavan zadatak, ali samo na taj način možete obezbediti sebi mogućnost da vas ciljna grupa sasluša i primi k znanju to što imate da kažete. Nemojte uvijati informacije u ukrasni papir, ne pokušavajte da ih sakrijete, sve što imate da kažete – recite brzo i direktno.

Brzina protoka podataka je u središtu svih grana privrede kojima se bavite ili želite da se bavite. Morate biti u toku u svakom trenutku i pratiti sve što se dešava oko vas i što vam predstoji. Marketing je uzbudljiva branša i svakoga dana se razvija u smerovima koje je teško zamisliti.

Izvor: Telegraf

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!