Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Trendovi, brendovi i izazovi…

Content marketing, personalizacija sadržaja, online komunikacija, mobilni i video marketng – trendovi su koji su obeležili proteklu godinu u Srbiji i regionu, rezultat je poslednjeg istraživanja koje je, u saradnji sa agencijom MASMI, sproveo portal Marketing mreža. Iako je tek početak godine, na prvi pogled, bar u našem regionu, čini se da u 2016. neće doći do većih promena, već će se, pre svega, raditi na jačanju trendova koji su već začeti ili prisutni na tržištu.

O ključnim trendovima u struci za 2016. godinu biće više reči na drugom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, koji će biti održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su stručnjaci za komunikacije kompanija koje posluju u Srbiji.

Željka Ćirić Jakovljević, rukovodilac korporativnih komunikacija u Eurobank, smatra da će najveći izazovi struke u predstojećoj godini biti razvoj integrisanih komunikacija, s akcentom na digitalnim kanalima komunikacije i razvoju kreativnih rešenja. „Pored brend komunikacija usredsređenih na promociju i pozicioniranje proizvoda, potrebno je da se radi na digitalizaciji proizvoda i usluga kako bi se olakšala svakodnevnica klijentima. Da bi se održale u takvom, promenljivom okruženju, sve kompanije moraju da reaguju brzo i da prate trendove.“

Prema rečima Tatjane Vidaković iz sektora odnosa s javnošću kompanije Infostud, tektonske promene koje je donela digitalna revolucija, ali i one u sferi globalne ekonomije nametnule su nužnost da se struka menja i integriše nove alate i tehnologije, uz stalnu edukaciju i ciljnih javnosti i komunikacijskih stručnjaka o koristima koje oni donose. Kako kaže, ovo će biti godina kreiranja visoko personalizovanog sadržaja, testiranja novih opcija na društvenim mrežama, jačeg korišćenja Big data, ali i godina u kojoj će još veći akcenat biti na prenosivim uređajima.

Milena Mićanović, šef Kabineta izvršnog odbora Vojvođanske banke kaže da je jedan od najvećih izazova ostati prepoznatljiv, originalan i pouzdan za svog klijenta. „Ključno pitanje je kako diktirati trendove i ostati dosledan, a ne nužno ih pratiti i time pojačati već stečeno poverenje.“

U UNIQA osiguranju smatraju da je najvažnije biti brži od toka informacija, biti aktuelan, drugačiji i pomerati granice uobičajenog razmišljanja, delovanja i komuniciranja. „Biti hrabar, promovisati prave i zaboravljene vrednosti. Biti posvećen i stalno se usavršavati. Pratiti trendove znači da ste omogućili da prava poruka pronađe pravi put do prave publike. Drugim rečima, to znači da razumete i osećate navike vaših potencijalnih klijenata i da znate način da im željenu poruku prenesete tako da je oni prihvate“, dodala je Sonja Marić, direktor Sektora za marketing i PR u UNIQA osiguranju.

Ivana Todorović, šef službe za eksternu komunikaciju Societe Generale banke, ocenila je da brze promene u tehnologiji diktiraju trendove utičući na čitave industrije koje ne samo da moraju da ih prate, već da nađu način da ih predvide, ali i predvode, prilagođavajući ili čak potpuno menjajući svoje poslovne modele. „Zato je inovacija ključni izazov sa kojim će se i u ovoj godini susretati kompanije, brendovi i komunikacijski stručnjaci. A svaka inovacija počinje od pažljivog slušanja potreba i uvažavanja mišljenja klijenata i interesnih javnosti. S druge strane, neophodno je unutar kompanije stvoriti kulturu koja podržava nove ideje i spremna je da ih brzo realizuje.“

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 traje do 12. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!