Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Trendove u struci sigurno će diktirati pre svega umanjeni budžeti klijenata, pa će se u skladu sa tim meriti sloboda kreativnosti, mogućnosti za inovativnost i razvoj ideja koje mogu doneti uspešne ili manje uspešne kampanje i projekte. U tom smislu, mislim da ćemo više pričati o izazovima u ovoj godini i na koji način odgovoriti na njih.“ Katarina Živanović, PR Manager, Havas Worldwide Belgrade
„Kako integrisane kampanje koje povezuju sve offline i online aktivnosti ostaju dominantne, izazov za kompanije, a time i agencije, biće kako što efikasnije i ekonomičnije privući i zadržati pažnju sve edukovanijih i zauzetijih potrošača koji žele instant, personalizovane informacije, kvalitetnog i zanimljivog sadržaja. Uz standardne PR, marketing i social media kanale i alate, napredna IKT rešenja biće neophodna za analizu podataka, kreiranje platformi i aplikacija kojima se prati i analizira ponašanje i zadovoljstvo kupaca. Ti uvidi pomoći će pri kreiranju planova oglašavanja i doneti ideje za unapređenje komunikacije između potrošača i brenda.“ Teodora Stanković, PR Manager, Abrakadabra integrisane komunikacije
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/