Transparentnost je pokazatelj da li je neko spreman na fer „borbu“!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima agencija na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Nenadom Milićem, Executive Directorom agencije Havas Adriatic.

Koji je bio Vaš motiv za učešće u projektu #AgencyReport18? Zašto i ostale agencije treba da pošalju svoje podatke?
Motiv kojim se rukovodimo je taj da samo transparentno okruženje može doprineti poboljšanju situacije u industriji i povećanju konkurentnosti tržišta. Smatramo da svakom privrednom društvu odnosno agenciji treba da bude u interesu da se određeno nasleđe prošlosti i pogrešna percepcija, iz perioda kada je nekolicina činilaca imala dominantan uticaj u našoj industriji, jednom za svagda iz korena promeni.

Zašto je, po Vašem mišljenju, važno da imamo transparetno tržište sa javno dostupnim podacima o poslovnim rezultatima agencija? Šta je za Vas transparentnost?
Transparentnost za nas je pokazatelj da li je neko spreman da na fer način uđe „u klinč“ u advertajzing nadmetanju i da samo kreativnost, ekspertiza, uslovi i sl. budu odlučujući faktori za obezbeđivanje novih projekata i klijenata.

Za našu agenciju, važno je ….
Za našu agenciju važno je da se srpsko odn. čitavo tržište u regionu što više diversifikuje i da se pojednaka šansa pruži agencijama svih veličina i statusa (bilo da su nezavisne ili da pripadaju većim svetskim ili regionalnim mrežama) kako bi se ravnomerno takmičile u oglašivačkoj areni. Diversifikacijom tržišta bi naša industrija bila dodatno obogaćena i omogućila bi još bolje usluge i rešenja za klijente i krajnje potrošače. Ono što nedostaje je možda više skupova, panela međusobodnih konsultacija struke o situaciji u našoj industriji i opcijama za njeno unapređenje i samim tim čini projekat #AgencyReport2018 utoliko značajnijim. Verujemo da ovaj projekat daje izuzetan dorinos u jačanju kreativne industrije kao jedne od najbrže rastućih grana ekonomije u Srbiji (a verovatno i u regionu), pa je ovakav vid podataka samim tim svrsishodan kako za klijente, tako i za agencije. Ovo je posebno važno u domenu razvijanje dugročnih partnerstava i perspektive rasta biznisa klijenata jer u ovako ubrzanom vremenu, ključno je postaviti standarde, a onda i stremiti njihovom pomeranju jer jaka konkurentnst donosi i bolji kvalitet.


Oceni tekst

3,67 od 5
Loading...

Komentari