today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža i IPSOS pokrenuli projekat Agency Report!

Portal Marketing mreža, u saradnji sa Ipsos Strategic Marketingom, agencijom koja se bavi istraživanjem tržišta i javnog mnjenja, pokrenulo je studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu će biti uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u sedam grupa:

  • Agencija za tržišne komunikacije
  • Agencija za marketinška i društvena istraživanja
  • Agencija za odnose s javnošću
  • Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
  • Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
  • Agencija za digitalni marketing
  • Agencija za spoljno oglašavanje.

Cilj istraživanja je analiza tržišta za 2017. godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

„Objavljivanje poslovnih rezultata agencija praksa je na svim razvijenim tržištima sveta. Svi smo svesni činjenice da je samo trasparentno ujedno i snažno tržište, koje stvara zdravu konkurenciju i ide korak napred. S druge strane, ako ne znamo gde smo, sasvim sigurno ne znamo ni u kom pravcu želimo da idemo. Zato hvala svim agencijama što će izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparentnosti tržišta u Srbiji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO portala Marketing mreža.

Istraživanje će se u narednih dva meseca sprovesti u dva talasa. Prvi talas počinje od danas i predstavlja prikupljanje podataka od agencija, koje će na mejl dobiti link sa upitnikom. Krajnji rok za popunjavanje upitnika i dostavljanje podataka je 14. maj 2018.

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a.

Agency Report ima za cilj da postane dugoročan projekat, koji će se realizovati svake godine, a koji je upotpunosti u skladu sa misijom i vizijom Marketing mreže u vezi sa razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemljema sveta.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs. Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport18

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!