Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža i IPSOS pokrenuli projekat Agency Report!

Portal Marketing mreža, u saradnji sa Ipsos Strategic Marketingom, agencijom koja se bavi istraživanjem tržišta i javnog mnjenja, pokrenulo je studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu će biti uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u sedam grupa:

  • Agencija za tržišne komunikacije
  • Agencija za marketinška i društvena istraživanja
  • Agencija za odnose s javnošću
  • Agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja
  • Agencija za organizaciju sajamskih nastupa i drugih događaja
  • Agencija za digitalni marketing
  • Agencija za spoljno oglašavanje.

Cilj istraživanja je analiza tržišta za 2017. godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

„Objavljivanje poslovnih rezultata agencija praksa je na svim razvijenim tržištima sveta. Svi smo svesni činjenice da je samo trasparentno ujedno i snažno tržište, koje stvara zdravu konkurenciju i ide korak napred. S druge strane, ako ne znamo gde smo, sasvim sigurno ne znamo ni u kom pravcu želimo da idemo. Zato hvala svim agencijama što će izdvojiti svoje vreme, učestvovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparentnosti tržišta u Srbiji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO portala Marketing mreža.

Istraživanje će se u narednih dva meseca sprovesti u dva talasa. Prvi talas počinje od danas i predstavlja prikupljanje podataka od agencija, koje će na mejl dobiti link sa upitnikom. Krajnji rok za popunjavanje upitnika i dostavljanje podataka je 14. maj 2018.

Drugi talas predstavlja prikupljanje i analiza javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz APR-a.

Agency Report ima za cilj da postane dugoročan projekat, koji će se realizovati svake godine, a koji je upotpunosti u skladu sa misijom i vizijom Marketing mreže u vezi sa razvojem i usklađivanjem tržišta u Srbiji sa tržištima razvijenih zemljema sveta.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs. Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport18

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!