Transparentnost je jedan od najvažnijih principa poslovanja!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Nikolom Papkom, Corporate Communiactions Managerom kompanije Delhaize Serbia.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Agencije su naši partneri i svakako doprinose ne samo našoj komunikaciji sa stakeholderima već utiču na našu ukupnu reputaciju u društvu u kome poslujemo. Zato je veoma važno da se prati celokupno poslovanje agencija. Ne samo kako rade sa nama, već i šta rade generalno na tržištu, da li dele iste vrednosti sa nama, kako se razvijaju, koliko ulažu u svoje zaposlene… Mi agencije, odnosno ljude koji tamo rade, vidimo kao lidere u komunikacijama i očekujemo od njih da su uvek ispred nas, posebno u inovacijama, novim trendovima i kreativnosti. Zato ih sa zadovoljstvom pratim 365 dana u godini.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Ono što vi možda zovete problemom, ja vidim više kao izazov. Ako se bavimo komunikacijama, na prvom mestu moramo jedni druge još bolje da slušamo, razumemo poslovanje i korporativnu strategiju, nove globalne trendove u komunikaciji, budemo hrabriji i posvećeniji zajedničkim ciljevima.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost je jedan od najvažnijih principa na kome se bazira poslovanje Ahold Deleza globalno, kao i na lokalnim tržištima. To se ne odnosi samo na saradnju sa dobavljačima ili u odnosima prema kupcima ili zaposlenima, već i na kompletnu internu i eksternu komunikaciju. Verujemo da je maksimalna otvrenost i informisanje naših stakeholdera veoma važno za uspešno poslovanje, ali i za izgradnju društveno-odgovorne reputacije kompanije. Sva globalna istraživanja na ovu temu pokazuju da su kupci, zaposleni najlojalniji brendovima ili kompaniji koja je maksimalno transparentna u svom poslovanju i komunikaciji.


Oceni tekst

3,00 od 5
Loading...

Komentari