Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Transparentnost donosi objektivnost!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Katarinom Šibalić, direktorkom marketinga kompanije Strauss Adriatic.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Izuzetno važno za izgradnju i postizanje uspeha u komunikaciji brenda je koga birate za partnera u toj oblasti. Strauss je na tržištu već poznat kao kompanija koja svoje agencije retko menja, pa tako sa nekima radimo već duže od decenije. Verujemo u partnerstva i kada se ona pokažu kao vredna kontinuirano ulažemo u njih. Pregled poslovanja agencija na tržištu bi bio od pomoći u razmatranju potencijalnih novih partnera.

Šta je, po Vašem mišljenju, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Mislim da su najveći problem međusobno razumevanje i poverenje, jer njihovim uspostavljanjem prirodno dolazi i ono na šta se većina kolega u industriji žali a to su efikasna i inovativna rešenja. Rešenje bi po meni bilo investiranje resursa sa obe strane – vremena, ljudi, znanja, strpljenja i pre svega dobre volje da se stvari unapređuju.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost donosi objektivnost – u razmatranju mogućnosti i donošenje odluka. Ona postaje sve važnija na svim nivoima i relacijama u poslovanju. Transparentno tržište kada su agencije u pitanju, po mom mišljenju, pre svega može doprineti podizanju kvaliteta rada, a za to mislim da dugoročni interes imaju i agencije i klijenti.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!