Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Katarinom Šibalić, direktorkom marketinga kompanije Strauss Adriatic.
Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Izuzetno važno za izgradnju i postizanje uspeha u komunikaciji brenda je koga birate za partnera u toj oblasti. Strauss je na tržištu već poznat kao kompanija koja svoje agencije retko menja, pa tako sa nekima radimo već duže od decenije. Verujemo u partnerstva i kada se ona pokažu kao vredna kontinuirano ulažemo u njih. Pregled poslovanja agencija na tržištu bi bio od pomoći u razmatranju potencijalnih novih partnera.
Šta je, po Vašem mišljenju, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Mislim da su najveći problem međusobno razumevanje i poverenje, jer njihovim uspostavljanjem prirodno dolazi i ono na šta se većina kolega u industriji žali a to su efikasna i inovativna rešenja. Rešenje bi po meni bilo investiranje resursa sa obe strane – vremena, ljudi, znanja, strpljenja i pre svega dobre volje da se stvari unapređuju.
Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost donosi objektivnost – u razmatranju mogućnosti i donošenje odluka. Ona postaje sve važnija na svim nivoima i relacijama u poslovanju. Transparentno tržište kada su agencije u pitanju, po mom mišljenju, pre svega može doprineti podizanju kvaliteta rada, a za to mislim da dugoročni interes imaju i agencije i klijenti.