Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Transparentnost daje realnu sliku na osnovu koje možemo da donosimo odluke!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Ljubišom Egeljom, Executive Director Marketing Direction u Societe Generale Banci.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Izbor agencije jedna je od najvažnijih odluka za kompaniju koja dugoročno razmišlja i u ovom slučaju partnerstvo se mora osećati u svakodnevnoj praksi, kako na profesionalnom tako i na ljudskom nivou. U svakom poslovnom odnosu transparentnost je osnova za razmatranje saradnje, koja se kasnije nadograđuje stručnim znanjem, strateškim razmišljanjem, talentom i dobrom hemijom između saradnika. Izbor partnera može da učini vaš posao inspirativnijim i da vam otvori nove vidike i izazove.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Duboko razumevanje biznisa i brenda je ključ za dobre rezultate. Zaposleni u genciji, kao partneri, moraju suštinski da razumeju pravac u kom se biznis kompanije kreće i kako se brend razvija. To se ostvaruje dobrom razmenom informacija i uključivanje partnera u ranim fazama, ali je važno osigurati stabilne, kvalitetne i posvećene timove i graditi zdravu sinergiju između svih partnera.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Transparentnost je važna u svakom poslovanju jer nam to daje realnu sliku na osnovu koje možemo da donosimo odluke. Ukoliko bismo mogli da standardizujemo i uporedimo rad agencija to bi indirektno dalo veće šanse manjim agencijama da se dokažu, a većim agencijama dodatni motiv da potvrde kredibilitet.

Ali, nikako ne treba svesti agencije samo na brojeve, jer agencije čine ljudi. Uvek će postojati taj “varijabilni” deo koji se ogleda u kvalitetu i talentu zaposlenih i koji pravi dodatnu razliku. Imajući to u vidu, na transparentnom tržištu, agencije bi još više ulagale u svoje zaposlene, ali isto bi se desilo i na strani klijenata, što bi dugoročno dodatno podiglo kvalitet cele struke.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,50 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!