Transparentno poslovanje je sastavni deo savremenog biznisa!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Majom Bađin Georgijević, rukovodiocem korporativnih komunikacija i odnosa sa javnošću u kompaniji METRO Cash&Carry.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Kao neko ko se profesionalno bavi komunikacijama verujem da je neophodno za svaku osobu koja deo svog posla deli sa PR, digital ili marketinškim agencijama, da pre definisanja saradnje ima solidan uvid u tržište na kojem traži poslovnog partnera. To je, svakako, još bitnije u slučaju velikih i složenih globalnih kompanija, poput METRO-a. Nama je, kao klijentu, bitno da u Srbiji imamo agencije koje veoma dobro poznaju i razumeju tržište ne samo u svojoj profesionalnoj oblasti, već podjednako i u oblasti u kojoj METRO posluje. Agenciju doživljavamo kao svog poslovnog partnera, nekoga na koga možete da računate da će posvećeno, samostalno i u saradnji sa nama, odgovorno raditi svoj deo posla, a u okviru velikog i dinamičnog tima kao što je kompanija METRO u Srbiji.

Šta je, po Vašem mišljenju, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Dosta toga zavisi od situacije do situacije, nekad su zamerke agencijama upućene u pravcu kreativnog razmišljanja i nedovoljnog poznavanja industrije klijenta te posvećenosti dok se agencije sa svoje strane žale na neadekvatne budžete. Ali ako bi trebalo da uopšteno sumiram na čemu bi trebalo raditi kako ne bi došlo do problema jesu jasno definisani zahtevi i transparentnost u svakom smislu, naročito kada su budžeti i troškovi u pitanju.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Verujem da ćemo se složiti da je u savremenom poslovnom okruženju ‘transparentnost’ jedna od ključnih stavki na svim nivoima komunikacije. Svedoci smo da je ne samo nemoguće, već i vrlo kontra-produktivno pokušavati da se išta izbegne, zbog čega smatram da je neophodno transparentno poslovanje i komuniciranje shvatiti kao sastavni deo savremenog biznisa.


Oceni tekst

3,75 od 5
Loading...

Komentari