today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transformacija i emocije – ključni izazovi u 2016.

Mali budžeti, nestručan kadar, content marketing i reputacija struke – ključni su izazovi sa kojima se suočila komunikacijska i kreativna industrija u Srbiji u 2015. godini, rezultat je poslednjeg istraživanja koje je, u saradnji sa agencijom MASMI, sproveo portal Marketing mreža. O ključnim trendovima u struci za 2016. godinu biće više reči na drugom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, koji će biti održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su stručnjaci za komunikacije stranih i domaćih kompanija koje posluju u Srbiji.

Predstojeća godina sa sobom donosi i nove izazove, a kako kažu u sektoru za korporativne komunikacije kompanije Delta Holding, najveći izazov za komunikatore u 2016. biće da se adekvatno prilagode situaciji u tradicionalnim medijima i vešto uvedu inovacije iz domena novih medija, a u cilju uspostavljanja najbolje komunikacije sa ciljnim grupama.

Jovana Milićević, External Communications Expert u kompaniji Vip Mobile kaže da su se društvene mreže već pozicionirale kao svojevrstan medij, čime su razbili tradicionalni lanac informacija, koji je kretao od kompanije, preko agencije ka medijima i na kraju dolazi do publike razbijen, ali se javljaju i novi izvori informacija. „Imajući sve to u vidu, pojačana je potreba za upravljanjem informacijama u realnom vremenu, što znači da ćemo morati da budemo fleksibilniji u komunikaciji i prilagoditi je platformi kojoj je namenjena.“

Tanja Tatomirović, Communications Lead u kompaniji Microsoft za Srbiju, Crnu Goru, Kipar i Maltu, ocenila je da su upravo emocije naš najveći izazov. „Digitalna komunikacija i komunikacija u Srbiji uopšte mora što pre da prestane da bude ziheraška i da ide samo na sigurne opcije, poželjna pitanja i odgovore. Ona mora da evoluira i iskoristi mogućnosti razvoja tehnologije da bi se došlo do više informacija o potrošačima i njihovim sklonostima, te da bih se od njih učilo, da bi se oni iznenadili, šokirali, poveli ka cilju. Ukoliko emocije nema – nema ni značajnog uspeha komunikacije. Tada sve počinje i završava se na nivou klika ili pročitanog teksta koji brzo zaboravimo.“

U kompaniji IKEA Srbija smatraju da sadržaj mora biti relevantan, blagovremen i konzistentan na svim platformama na kojima se „srećemo“ sa potrošačima, da bi ga ljudi primetili i stvorili emotivnu konekciju sa brendom. „Ovaj proces staviće pred nas ključni izazov: transformaciju naše uloge od isključivo komunikatora, do analitičara i jednog od ključnih biznis partnera u osmišljavanju i sprovođenju poslovne strategije kompanije“, dodala je Maja Vujašković Đureinović, menadžer za korporativne komunikacije u kompaniji IKEA Srbija.

Nevena Martinović, menadžer za odnose s javnošću u kompaniji Confluence Property Managment (Ušče Shopping Centar) smatra da je neophodno što pre shvatiti da se promene dešavaju munjevitom brzinom i da su tehnološke inovacije otišle dalje od onoga što običan čovek može da procesuira. „Za brendove to predstavlja poseban izazov jer pred sobom imaju različite ciljne grupe kojima se obraćaju, a koje jednako ne percipiraju, razumeju i koriste sve te promene. U tom smislu izazov će biti kreiranje komunikacije koja u isto vreme prati sve te promene i koja jednako jasno komunicira sa svim važnim grupama.“

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 traje do 12. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!