today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transfer dobre reputacije na brendove!

Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana, specijalno za Marketing mrežu govori o influenser marketing, kao i na koji način biraju influensere kojima poveravaju promociju brendova.

Jedna od tema ovogodišnjeg Kaktusa je Influenser Marketing. Kakvi su iskustva Marbo Producta u ovakvom vidu promocije?
Influenseri jesu popularan, a pokazalo se i kredibilan kanal u komunikaciji, ne samo brendova, već i u korporativnom i reputacionom segmentu. Rezultat poruke koju influnser prenese svojim pratiocima kroz društvene medije prevazilazi segment običnog fenomena. Kao kompanija koja je sa svojim brendovima Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud jedan od lidera u segmentu grickalica, naš je zadatak da istražujemo i prihvatamo nove prilike u komunikacijama, a kako je ovaj vid jedan od najbrže rastućih kanala svakako da nam je posebno važan.

Kompanija Marbo već godinama unazad ostvaruje uspešnu saradnju sa našim najpoznatijim ličnostima i u tome uživamo zajedno sa našim potrošačima. Ove godine smo po prvi put ostvarili saradnju sa Youtube influenserima za potrebe kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“. Reč je kampanji koja je pre svega bila namenjena milenijalsima i studentima, pa je angažman Kowalske i Srpskih tutorijala bio naš izbor kada je reč o ovom projektu. Ono što je razlika u odnosu na tradicionalne načine promocije, jeste autentičnost koju smo ostvarili na ovaj način, što su naši potrošači oduševljeno prihvatili.

Na koji način birate influensere kojima poveravate promociju svojih brendova?
S obzirom da je osoba koja komunicira u naše ime odraz našeg brenda, izboru prethodi ozbiljno istraživanje koje pomaže u identifikaciji relevantne ličnosti. Vrednosti brenda i kompanije asocijativno povezujemo sa karakterom, kvalitetom i reputacijom, kao i nivoom popularnosti poznatih ličnosti među našom ciljnom grupom.
Pre svega istražujemo koja lica su najautentičnija i izazivaju najpozitivnije reakcije među potrošačima naših brendova. Ekskluzivnost i trajnost su veoma bitni parametri: brend-asocijacije i lojalnost se grade vremenom i potrebno je stalno ulaganje, pa zato celebrity endorsement posmatramo kao investiciju na duge staze.

Šta vidite kao buduće trendove u ovoj oblasti?
Već decenijama se koristi saradnja sa Key opinion liderima. Sada imamo influensere koji u kombinaciji sa društvenim mrežama i novim medijima, čine mesto gde moramo da budemo. Svakako nije dovoljno oslanjati se samo na reputaciju ličnosti, već će najveći izazov biti ekskluzivnost, količina i format sadržaja koji želimo da plasiramo, autentičnost i transparentnost sadržaja, kao i otvorenost i prisniji pristup u komunikaciji.
U budućnosti možemo očekivati nova iznenađenja u smilsu alata i kanala. Nastavljamo da pratimo trendove i da okolnosti prilagođavamo potrebama naših kampanja, te se radujemo svemu što je novo i neistraženo.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!