Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Top 5 srpskih youtubera ovog leta

Pre pojave Instagrama i Tik Toka, reč INFLUSENSERI nije ni postojala, a glavne internet zvezde rađale su se upravo na YouTube platformi od koje je sve počelo.

YOUTUBER je bilo zanimanje kojim su svi želeli da se bave, a naročito mladi koji su na sve načine pokušavali da snime i kreiraju zanimljiv sadržaj ne bi li privukli velike mase fanova i tako postali uticajne internet ličnosti.

Danas, popularizacijom Instagrama i Tik Toka, Youtuber-i nisu više jedine zvezde i sada imamo Instagramere i Tik Tokere koji se objedinjenim imenom zovu INFLUENSERI. Međutim, mi smo odlučili da se okrenemo platformi koja je sve pokrenula i osobama koje su „kraljevi“ Youtube-a u Srbiji.

Želeli smo da vidimo ko su najpopularniji Youtuber-i ovog leta. Međutim, postavlja se pitanje – šta je to što nekog čini popularnim na ovoj platformi? Odgovor je – reakcija njihove publike. Onaj ko ima najviše lajkova i komentara od strane svojih fanova, automatski ima i najveću popularnost, pa je to merilo kojim smo se koristili i pomoću kojeg smo odredili ko su najpopularniji srpski Youtuber-i u prethodna 2 meseca.

Pomoću Ehomera, alatke za prikupljanje podataka agencije Digital Element, uspeli smo da izmerimo ENGAGEMENT popularnih Youtuber-a i da zapravo odredimo koji od njih je imao najviše lajkova i komentara od strane publike. Takođe smo mogli da odredimo i potencijalni Reach, odnosno potencijalni broj ljudi, do kojih sadržaj ovih Youtuber-a može doći, što nam je i iz drugog ugla pokazalo njihovu snagu na ovoj platformi.

Lista izgleda ovako:

1. Dex Rock
Dejan Dražić je simpatični mladi momak koji ima 1.6 miliona pratilaca i svoju publiku svakodnevno obraduje svojim kreativnim i vrlo raznovrsnim video klipovima. Iako od odabranih youtubera, nema najviše pratilaca, on je u junu i julu ostvario najveći engagement od 1.5 miliona, što znači da su njegovi klipovi imali najviše reakcija od publike u vidu lajkova i komentara. Potencijalni reach ovog momka takođe je ogroman i iznosi 14.6 miliona, što znači da je to moguć broj ljudi koji zapravo mogu videti njegov sadržaj.

2. Baka Prase
Bogdan Ilić već godinama dominira na ovoj platformi i trenutno je srpski youtuber sa najvećim brojem pratilaca. Njega prati skoro 2 miliona ljudi koji jedva čekaju da vide njegov zanimljiv sadržaj koji obično pokazuje detalje njegovog luksuznog života. Engagement koji je Baka ostvario ovog leta iznosi 679.000, a potencijalni reach koji su njegovi klipovi postigli iznosi 10.8 miliona što pokazuje snagu njegovog kanala.

3. Muđa
Stefan Vuksanović, poznatiji kao Muđa, godinama je bio najpraćeniji srpski i balkanski youtuber. Njega prati 1.88 miliona ljudi i iako ga je Baka Prase prestigao po broju pratilaca, Stefan i dalje ima svoju vernu publiku sa kojom najčešće deli klipove vezane za gejming i gejming opremu. Engagement koji je Muđa prikupio u tekućim letnjim mesecima inzosi 480.000, dok njegov potencijalni reach iznosi 4.8 miliona.

4. Djota Freestyle
Nikola Milošević je svoju ljubav prema fudbalu preneo na youtube i tako došao do publike koja ga svakodnevno prati i uživa u njegovim klipovima koji su zanimljivi, raznovrsni i koji donose osmeh na lice. Trenutno ga prati 1.11 miliona pratilaca koji dovode do toga da njegov engagement u junu i julu iznosi 354.700, dok potencijalni reach doseže do 4.6 miliona.

5. Stuberi
Stuberi predstavljaju pravi fenomen na srpskom YouTube-u i čine grupu mladih ljudi (Aleksandar, Dario, Luka, Mila, Jelena). Ova mlada ekipa pokazuje kako izgleda život u malom vojvođanskom selu i svakim danom kreira zanimljive klipove jako raznovrsnog sadržaja u kojima može da uživa publika svih godina.
Stuberi su ostvarili engagement od 222.500, dok njihov potencijalni reach može da pogodi 3.8 miliona ljudi.

Tekst pripremio: Digital Element

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!