Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Top 5 srpskih youtubera ovog leta

Pre pojave Instagrama i Tik Toka, reč INFLUSENSERI nije ni postojala, a glavne internet zvezde rađale su se upravo na YouTube platformi od koje je sve počelo.

YOUTUBER je bilo zanimanje kojim su svi želeli da se bave, a naročito mladi koji su na sve načine pokušavali da snime i kreiraju zanimljiv sadržaj ne bi li privukli velike mase fanova i tako postali uticajne internet ličnosti.

Danas, popularizacijom Instagrama i Tik Toka, Youtuber-i nisu više jedine zvezde i sada imamo Instagramere i Tik Tokere koji se objedinjenim imenom zovu INFLUENSERI. Međutim, mi smo odlučili da se okrenemo platformi koja je sve pokrenula i osobama koje su „kraljevi“ Youtube-a u Srbiji.

Želeli smo da vidimo ko su najpopularniji Youtuber-i ovog leta. Međutim, postavlja se pitanje – šta je to što nekog čini popularnim na ovoj platformi? Odgovor je – reakcija njihove publike. Onaj ko ima najviše lajkova i komentara od strane svojih fanova, automatski ima i najveću popularnost, pa je to merilo kojim smo se koristili i pomoću kojeg smo odredili ko su najpopularniji srpski Youtuber-i u prethodna 2 meseca.

Pomoću Ehomera, alatke za prikupljanje podataka agencije Digital Element, uspeli smo da izmerimo ENGAGEMENT popularnih Youtuber-a i da zapravo odredimo koji od njih je imao najviše lajkova i komentara od strane publike. Takođe smo mogli da odredimo i potencijalni Reach, odnosno potencijalni broj ljudi, do kojih sadržaj ovih Youtuber-a može doći, što nam je i iz drugog ugla pokazalo njihovu snagu na ovoj platformi.

Lista izgleda ovako:

1. Dex Rock
Dejan Dražić je simpatični mladi momak koji ima 1.6 miliona pratilaca i svoju publiku svakodnevno obraduje svojim kreativnim i vrlo raznovrsnim video klipovima. Iako od odabranih youtubera, nema najviše pratilaca, on je u junu i julu ostvario najveći engagement od 1.5 miliona, što znači da su njegovi klipovi imali najviše reakcija od publike u vidu lajkova i komentara. Potencijalni reach ovog momka takođe je ogroman i iznosi 14.6 miliona, što znači da je to moguć broj ljudi koji zapravo mogu videti njegov sadržaj.

2. Baka Prase
Bogdan Ilić već godinama dominira na ovoj platformi i trenutno je srpski youtuber sa najvećim brojem pratilaca. Njega prati skoro 2 miliona ljudi koji jedva čekaju da vide njegov zanimljiv sadržaj koji obično pokazuje detalje njegovog luksuznog života. Engagement koji je Baka ostvario ovog leta iznosi 679.000, a potencijalni reach koji su njegovi klipovi postigli iznosi 10.8 miliona što pokazuje snagu njegovog kanala.

3. Muđa
Stefan Vuksanović, poznatiji kao Muđa, godinama je bio najpraćeniji srpski i balkanski youtuber. Njega prati 1.88 miliona ljudi i iako ga je Baka Prase prestigao po broju pratilaca, Stefan i dalje ima svoju vernu publiku sa kojom najčešće deli klipove vezane za gejming i gejming opremu. Engagement koji je Muđa prikupio u tekućim letnjim mesecima inzosi 480.000, dok njegov potencijalni reach iznosi 4.8 miliona.

4. Djota Freestyle
Nikola Milošević je svoju ljubav prema fudbalu preneo na youtube i tako došao do publike koja ga svakodnevno prati i uživa u njegovim klipovima koji su zanimljivi, raznovrsni i koji donose osmeh na lice. Trenutno ga prati 1.11 miliona pratilaca koji dovode do toga da njegov engagement u junu i julu iznosi 354.700, dok potencijalni reach doseže do 4.6 miliona.

5. Stuberi
Stuberi predstavljaju pravi fenomen na srpskom YouTube-u i čine grupu mladih ljudi (Aleksandar, Dario, Luka, Mila, Jelena). Ova mlada ekipa pokazuje kako izgleda život u malom vojvođanskom selu i svakim danom kreira zanimljive klipove jako raznovrsnog sadržaja u kojima može da uživa publika svih godina.
Stuberi su ostvarili engagement od 222.500, dok njihov potencijalni reach može da pogodi 3.8 miliona ljudi.

Tekst pripremio: Digital Element

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!