Nakon uspeha u Hrvatskoj, Azerbejdžanu, Džordžiji i Kataru, konferencija Marketing Kingdom dolazi u Beograd, 5. i 6. marta 2015. godine.
Kosta Petrov, generalni direktor kompanije P World, organizator konferencije Marketing Kingdom, ekskluzivno za naše čitaoce najavljuje TOP 5 PREZENTACIJA koje svi učesnici na tržištu iz regiona moraju da čuju:
- Na koji način različiti vidovi ponašanja kupaca online utiču na potrošačke navike: Psihologija ponašanja online potrošača – Šon Gardner, #1 na Forbsovoj listi najuticajnijih ličnosti u oblasti socijalnih medija, uvršten na Forbsovu listu 50 najuticajnijih ljudi u oblasti marketinga, vodeći govornik, kolumnista časopisa Huffington Post;
- Nekoliko saveta za uspešno prezentovanje marketinških ideja upravljačkom menadžmentu – Rik Veb, Mischief Maker u Microsoft Mobile Oy, Microsoft;
- Šta je sve potrebno za vaše Instagram kampanje uključujući saznanja stečena u radu sa Instagram zajednicom – Mišel Bokamaco, digitalni producent kompanije Philips;
- Sadržaj i povezivanje: Uključivanje u rad sa potrošačima, kupcima i zajednicom – Ania Jakubovski, generalni menadžer kompanije Coca-Cola za region Poljske i baltičkih zemalja;
- Kreiranje odgovarajućih društvenih medija i potrošačkog iskustva za vaše online platforme: You Tube priča – Edvard Kasteljo, Manager, Content Partnerships, YouTube.
Konferencija Marketing Kingdom prvi put je održana u Zagrebu u martu 2011. godine. Nakon toga, događaj je održan 12 puta u Hrvatskoj, Azerbejdžanu, Džordžiji, Kazahstanu i Kataru, i na taj način postao jedan od marketinških događaja sa najbržim razvojem u svetu.
Marketing mreža je ekskluzivni medijski partner konferencije Marketing Kingdom.
Za informacije o ceni i kartama molimo posetite: http://www.thepworld.com/