today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tim „Concordia„ pobednik prvog nacionalnog studentskog takmičenja u oblasti odnosa s javnošću

Na prvom nacionalnom studentskom takmičenju u oblasti odnosa s javnošću prvo mesto osvojila je ekipa „Concordia“, koju su činili studenti sa Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu. Stevan Perović, Milica Trajković i Nina Ristić bili su najuspešniji u prezentaciji pred žirijem i u jakoj konkurenciji u finalu zauzeli su prvo mesto.
Druga je bila ekipa „GAMA“ sa Fakulteta organizacionih nauka iz Beograda, dok je treće mesto osvojila ekipa „IVY LEEague“ sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu. Četvrto mesto pripalo je ekipi „PRoject:Changes“ u kojoj su nastupili studenti sa Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, dok je peto mesto u finalu osvojila ekipa „KEMP“ sastavljena od studenata sa Fakulteta dramskih umetnosti iz Beograda.
Stručni žiri u sastavu Srba Jovanović, Marijeta Lazor, Predrag Jovanović, Nadežda Korobeinikova, Marija Janjušević, Maja Stojanović i Sanja Milaković Kolundžija imao je težak zadatak da oceni javne prezentacije timova, o čemu svedoči i mala bodovna razlika koja je na kraju odlučivala konačan plasman ekipa.
Za sve učesnike finala, koje je danas održano u Kongresnom centru Novosadskog sajma, obezbeđeni su prigodni pokloni, a prvoplasirani tim biće u prilici da svoj rad predstavi na samoj konferenciji 30. novembra, kao i da budu na praksi u kompaniji NIS Gazprom Neft, koja je pripremila studiju slučaja. Svi učesnici finala nagrađeni su stručnom literaturom iz oblasti odnosa s javnošću.
Finale prvog nacionalnog studentskog takmičenja u oblasti odnosa s javnošću održano je u okviru predkonferencijskog dana, četvrte međunarodne konferencije Društva Srbije za odnose s javnošću „PRilika 2012“. Na takmičenje su se prijavile 33 ekipe odnosno 117 studenata i studentkinja sa ukupno 25 državnih i privatnih visoko-obrazovnih institucija u Srbiji.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!