today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

“Think feel do” model na tržištu Srbije

Jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, razvijenu u skladu sa novijim otkrićima u oblasti neuromarketinga, uvela je na srpsko tržište agencija DNA Communications, nastala spajanjem agencija Touchpoint Consulting – dr Nikolaosa Dimitriadisa i Gistro Advertising – Dejana Ranđića.
Reč je o tzv. „think feel do“ modelu koji zastupa teoriju istraživanja kognitivnog, emotivnog i biheviorijalnog dela mozga, te specifičnog uticaja kroz komunikaciju na svaki od njih. Ovaj model komunikacija predstavlja model budućnosti, koji će dominirati narednih deset, dvadeset godina, smatraju u agenciji DNA Communications.
Za uspeh svakog partnerstva, presudan je motiv sa kojim u to partnestvo ulazi, ali iznad svega presudno je poverenje i postojanje zajedničke vizije. U slučaju agencije DNA ta vizija se odnosi na stvaranje novog pristupa ka klijentima, koji se bazira na pronalaženju konkretnih rešenja, a ne na ustaljenom i često viđenom konceptu “radi kako klijent kaže”. Sebe vide kao kreatore ugla iz kojeg će kompanije sebe posmatrati kao brend, kao i ugla iz kojeg će je percipirati potrošači, piše B92.

Izvor: B92

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!