Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

“Think feel do” model na tržištu Srbije

Jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, razvijenu u skladu sa novijim otkrićima u oblasti neuromarketinga, uvela je na srpsko tržište agencija DNA Communications, nastala spajanjem agencija Touchpoint Consulting – dr Nikolaosa Dimitriadisa i Gistro Advertising – Dejana Ranđića.
Reč je o tzv. „think feel do“ modelu koji zastupa teoriju istraživanja kognitivnog, emotivnog i biheviorijalnog dela mozga, te specifičnog uticaja kroz komunikaciju na svaki od njih. Ovaj model komunikacija predstavlja model budućnosti, koji će dominirati narednih deset, dvadeset godina, smatraju u agenciji DNA Communications.
Za uspeh svakog partnerstva, presudan je motiv sa kojim u to partnestvo ulazi, ali iznad svega presudno je poverenje i postojanje zajedničke vizije. U slučaju agencije DNA ta vizija se odnosi na stvaranje novog pristupa ka klijentima, koji se bazira na pronalaženju konkretnih rešenja, a ne na ustaljenom i često viđenom konceptu “radi kako klijent kaže”. Sebe vide kao kreatore ugla iz kojeg će kompanije sebe posmatrati kao brend, kao i ugla iz kojeg će je percipirati potrošači, piše B92.

Izvor: B92

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!